بیوگرافی کلودیا شیفر

4 سال پیش
بیوگرافی کلودیا شیفر
Rate this post

بیوگرافی کلودیا شیفر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 کلودیا شیفر (آلمانی: Claudia Schiffer؛ زادهٔ ۲۵ اوت ۱۹۷۰) بازیگر و مدل اهل آلمان است. از فیلم‌های او می‌توان به بازی در زولندر و در واقع عشق اشاره کرد.

زندگینامه کلودیا شیفر

بیوگرافی کلودیا شیفر

زندگی شخصی

کلودیا ماریا شیفر در شهر راینبرگ ، یک شهر کوچک در ۱۵ کیلومتری (۹/۳ مایل) شمال غربی شهر دویزبورگ ، در ۲۵ اوت ۱۹۷۰ متولد شد. وی دو برادر به نام های استفان و آندریاس و یک خواهر آن کارولین (متولد ۱۹۷۵) دارد. شیففر به سه زبان – آلمانی ، انگلیسی و فرانسوی مسلط است.

حاشیه ها

پیشنهاد یکی از شیوخ عرب خلیج فارس برای صرف شام با کلودیا شیفر، مدل و بازیگر آلمانی در صدر اخبار امروز رسانه های انگلیس قرار گرفته است.

پس از ارائه این پیشنهاد از سوی این شیخ عرب که به نام و کشورش اشاره ای نشده است، کلودیا شیفر مدل و بازیگر ۴۲ ساله آلمان که لقب زیباترین زن بالای ۳۰ سال را طی چند سال به دست آورده است، در گفتگو با شبکه تلویزیونی ITV ضمن تایید این خبر، گفت که این پیشنهاد را رد کرده است.

شیفر در این گفتگو اظهار کرد که در چند ساله اخیر پیشنهادهای عجیب و غریبی دریافت کرده است اما این پیشنهاد در نوع خود بی نظیر بود.

این مدل و بازیگر آلمانی افزود: برای صرف شام با این شیخ پولدار در یکی از هتل های شهر به من یک میلیون و ۶۰۰ هزار دلار پیشنهاد شده بود، اما آن را رد کردم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ‏صفا آقاجانی‏

بر اساس گزارش های منتشر شده پس از رد این پیشنهاد از سوی کلودیا شیفر، یکی دیگر از زنان مشهور این پیشنهاد را قبول کرده و جایگزین شیفر آلمانی شده است.

روزنامه گاردین نیز طی یک نظرسنجی از زنان انگلیسی این سوال را مطرح کرد که آیا آنها حاضر هستند در مقابل دریافت این مبلغ، یک شام را با یک فرد غریبه صرف کنند که ۸۵ درصد کسانی که در این نظرسنجی شرکت داشتند اعلام کردند حاضر به انجام این کار هستند.

مشخصات کلی این بازیگر و مدل آلمانی:

تاریخ تولد: ۲۵ اوت ۱۹۷۰ (سن ۴۹ سال)، راینبرگ، آلمان
قد: ۱٫۸ متر
رنگ مو: بلوند
همسر: متیو وان (ازدواج ۲۰۰۲)
نمایندگی: ;(هامبورگ) Management Model ;(میلان) d’management group :
کودکان: کلمنتاین پاپی دا ور درومند، کوسیما وایولت، کسپر مسیو دا ور درومند

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کلودیا شیفر
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه