بیوگرافی انیکو میهالیک

4 سال پیش
بیوگرافی انیکو میهالیک
Rate this post

بیوگرافی انیکو میهالیک به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 انیکو میهالیک (مجاری: Enikő Mihalik؛ زادهٔ ۱۱ مهٔ ۱۹۸۷) یک مانکن و هنرپیشه اهل مجارستان است.

زندگینامه انیکو میهالیک

بیوگرافی انیکو میهالیک

زندگی شخصی

پلی‌بوی او را به‌عنوان پلی‌میت ماهِ دسامبر ۲۰۱۶ خود انتخاب کرد.

از فیلم‌ها یا مجموعه‌های تلویزیونی که وی در آن‌ها نقش داشته‌است می‌توان به قمر مشتری اشاره نمود.

میهالیک در Békéscsaba ، مجارستان ، مرکز استان مجارستان Békés متولد شد. هنگامی که جوان بود ، همکلاسی های او اغلب او را در مورد بدن لاغرش اذیت می کردند ، برخی ادعا می کردند که این لاغری ناشی از بیماری است.

 وی در سن ۱۵ سالگی توسط یک پیشاهنگ دریچه دریایی در یک مرکز خرید کشف شد. در سال ۲۰۰۲ ، او وارد مد Elite Model Look شد و برنده شد.

وی با پیروزی خود به سطح بین المللی این رقابت که در تونس برگزار شد ، منتقل شد. او در رده چهارم قرار گرفت و در برابر آنا میهاجلوویچ از یوگسلاوی باخت. کار او در باند های مد آغاز شد. او در نمایشگاه لباس مجلسی Chanel haute JUL 2006 شروع به کار کرد. او هر فصل بعد از آن فقط برای چند طراح راه می رفت ، اما در نمایش های S / S 09 ، موفقیت بزرگی را کسب کرد. او برای بیش از ۵۰ طراح در سطح بین المللی قدم زد ، از جمله Shiatzy Chen ، Givenchy ، Blumarine ، Moschino ، Diane von Furstenberg و Versace.

سایر مجلات

Mihalik یکی از چهره های تازه ای بود که در یکی از چهارده جلد مجله V در شماره پاییز ۲۰۰۸ به زمین نشست. چهره های تازه دیگر آنا سلزنوا و ابی لی کرشاو بودند. هر پوشش دارای یک ضربه سر از یک مدل مشهور است ، یا از محصول جدید مدلهای پیشرو (اگیسین داین ، لارا استون ، ناتاشا پلی ، آنجا روبیک ، داریا وربیبی و غیره) یا دوران سوپر مدل (کریستی تورلینگتون ، نائومی کمپبل ، اوا هرزیگووا). ) بودند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مختار سائقی

فعالیت های انتخاباتی وی شامل سزاره پاشیوتی ، گوچی ، کنزو ، ماکس مارا ، سامسونیت توسط ویکتور و رولف و بارنیز نیویورک است. او همچنین با Retro و Paola Frani همکاری داشته است.

صورت او نیز به طور مرتب در مجلات دیده می شود ، گاهی اوقات روی جلد. این شامل جلد مجلات برتر مد i-D ، V ، Self Service و اخیراً Vogue Japan و Vogue Italia Beauty است. چهره وی نیز در صفحات Vogue و Issue دیده می شود.

Mihalik در حال حاضر رتبه ۲۸ را در لیست ۵۰ زن برتر Models.com کسب کرده است.

او در نمایشگاه مد ویکتوریا ۲۰۰۹ در نیویورک سیتی و ۲۰۱۴ در لندن قدم زد. نگاه های میهالیک به دلیل چشمانش با چهره های داریا وروبی مقایسه شده است.

وی در سال ۲۰۱۰ در تقویم پیرلی انتخاب شد که توسط تری ریچاردسون در باهیا ، برزیل عکاسی شد.

Mihalik برای دسامبر ۲۰۱۶ چهره ماه Playboy Playmate بود.

زندگی شخصی

Mihalik با مدلهای Iekeliene Stange و Barbara Barbara Palvin دوست است. او با ماتیاس یورگنسن ، فوتبالیست دانمارکی آشنا شد.

مشخصات کلی این بازیگر و مدل

تاریخ تولد: ۱۱ مهٔ ۱۹۸۷ (سن ۳۲ سال)، بیکیشچابا، مجارستان
قد: ۱٫۷۹ متر
نمایندگی: The Society Management، Elite Model Management، Why Not Model Management، Premier Model Management
فیلم: قمر مشتری

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی انیکو میهالیک
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه