بیوگرافی اوا هرزیگووا

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی اوا هرزیگووا به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 اوا هرزیگووا (به انگلیسی: Eva Herzigová) (زاده ۱۰ مارس ۱۹۷۳)مدل و بازیگر اهل جمهوری چک است.

زندگینامه اوا هرزیگووا

بیوگرافی اوا هرزیگووا

زندگی شخصی

هرتزیگووی در Litvínov در چکوسلواکی (امروزه جمهوری چک) ، دختر یک مادر حسابدار و یک پدر برقکار متولد شد.

او پس از برنده شدن در یک مسابقه زیبایی مدلینگ در پراگ در سال ۱۹۸۹ ، در شانزده سالگی ، فعالیت مدلینگ خود را آغاز کرد. پس از ورود به پاریس ، محبوبیت وی افزایش یافت. اولین حضور مهم او به عنوان الگوی اولین کمپین Wonderbra بود. در سال ۱۹۹۴ ، Trevor Beattie ، مدیر اجرایی تبلیغات ، که برای TBWA / لندن کار می کرد ، تبلیغی را برای کمپین Wonderbra “سلام پسران” سارا لی تهیه کرد. این یک تصویر نزدیک از Herzigová با یک Wonderbra سیاه پوشیده شده بود. در این تبلیغ فقط دو کلمه استفاده شده است: “سلام پسران.” این کمپین کاملاً بحث برانگیز تلقی می شد و در نتیجه شکایاتی مبنی بر اینکه این عکس باعث آزار زنان شده است ، شد. پوستر تأثیرگذار در نمایشگاهی در موزه ویکتوریا و آلبرت در لندن به نمایش گذاشته شد.

مسابقه حدس

او همچنین در مسابقه حدس حضور داشت. کمپین های شلوار جین ، کاتالوگ ویکتوریا راز و ورزش Illustrated. هرتزیگووی در مجلات مختلف بین المللی مد ، مجلات مختلف Vogue (فرانسه ، انگلیس ، اسپانیا ، آلمان ، ژاپن ، استرالیا ، مکزیک ، لهستان ، ترکیه ، تایلند) ، Harper’s Bazaar (انگلیس ، اسپانیا ، اوکراین ، ایتالیا ، استرالیا) را به نمایش گذاشته است. ) و همچنین اله ، ماری کلر ، نومرو و آلور. او همچنین برای طراحان از جمله لوئیز ویتون ، بندیا دوبینی ، جیلز دایكون ، امیلیو پوچی و ورساچه قدم گذاشته است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محمدرضا شیرخانلو

در میان جدیدترین پروژه های او ، هرتزیگووی همچنین در یک فیلم هنری مد توسط Imagine Fashion ، با نام Decadent Control با روبرتو کاوالی بازی کرد. این برنامه دارای مد های Provocateur Agent و H&M بود. هرتزیگووی برای نسخه Playboy در آگوست ۲۰۰۴ مطرح شد. در سال ۲۰۰۶ ، ونوس را در مراسم افتتاحیه بازی های المپیک زمستانی ۲۰۰۶ به تصویر کشید. در سال ۲۰۱۶ ، هرتزیگووی در کمپین هایی برای جورجیو آرمانی و دیور زیبایی حضور داشت.

از فیلم‌ها یا مجموعه‌های تلویزیونی که وی در آن‌ها نقش داشته است می‌توان به یک بیمار برجسته اشاره نمود.

مشخصات کلی

تاریخ تولد: ۱۰ مارس ۱۹۷۳ (سن ۴۷ سال)، لیتوینو، جمهوری چک
قد: ۱٫۸ متر
همسر: تیکو تورس (ازدواج ۱۹۹۶–۱۹۹۸)
شریک: Gregorio Marsiaj
کودکان: George Marsiaj، Philipe Marsiaj، Edward Marsiaj

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی اوا هرزیگووا
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه