بیوگرافی تریشا هلفر

4 سال پیش
4.8/5 - (168 امتیاز)

بیوگرافی تریشا هلفر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 تریشا هلفر (انگلیسی: Tricia Helfer؛ زاده ۱۱ آوریل ۱۹۷۴) مانکن و هنرپیشه اهل کانادا است. وی از سال ۱۹۹۲ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.

زندگینامه تریشا هلفر

بیوگرافی تریشا هلفر

زندگی شخصی

از فیلم‌هایی که وی در آن نقش داشته است، می‌توان به حافظه و lucifer اشاره کرد. او همچنین صدا پیشه سونیا بلید در مورتال کامبت اکس بوده است.

تریشیا هلفر نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۲ در ۲۹ سالگی در فیلم ناوبر فضایی گالاکتیک به کارگردانی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال لوسیفر، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای تریشیا هلفر محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون ادوارد جیمز آلموس، مری مکدانل، Katee Sackhoff و Jamie Bamber را تجربه کرد.

تریشیا هلفر در سال ۱۳۹۴ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم تریشیا هلفر در این سال، بازیگری در سریال لوسیفر و فیلم Isolation به کارگردانی Shane Dax Taylor محسوب می‌شود.

سریال لوسیفر

تریشیا هلفر سال ۱۳۹۴ در ۴۱ سالگی در سریال لوسیفر نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. تریشیا هلفر توانست با بازی در سریال لوسیفر تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر تام الیس، لورن جرمن، دی بی وودساید و لزلی ان برندت بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ملودی نواب صفوی

تریشیا هلفر علاوه‌بر سریال لوسیفر، سال ۱۳۸۳ در ۳۰ سالگی در سریال ناوبر فضایی گالاکتیک نیز بازی کرده است. تریشیا هلفر این‌بار با یعنی کارگردان سریال ناوبر فضایی گالاکتیک و هنرمندانی چون ادوارد جیمز آلموس، مری مکدانل، Jamie Bamber و James Callis همکاری داشت.

در این سال‌ها تریشیا هلفر با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران Aaron Douglas با ۲ مرتبه، ادوارد جیمز آلموس با ۲ مرتبه، Katee Sackhoff با ۲ مرتبه، James Callis با ۲ مرتبه و Nicki Clyne با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با تریشیا هلفر داشته‌اند.

مشخصات کلی این بازیگر

تاریخ تولد: ۱۱ آوریل ۱۹۷۴ (سن ۴۶ سال)، Donalda، کانادا
قد: ۱٫۷۹ متر
همسر: جاناتان مارشال (ازدواج ۲۰۰۳)
فیلم: Operation Christmas، Walk All over Me، Authors Anonymous، بیشتر
خواهر و برادر: ترینا هلفر، تارا هلفر، تامی هلفر

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی تریشا هلفر
4.8/5 - (168 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه