بیوگرافی بریتنی اسپیرز

4 سال پیش
4.7/5 - (27 امتیاز)

بیوگرافی بریتنی اسپیرز به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 بریتنی اسپیرز متولد ۱۱ آذر ۱۳۶۰ در آمریکا، خواننده و بازیگر است.

زندگینامه بریتنی اسپیرز

بیوگرافی بریتنی اسپیرز

زندگی شخصی

تا مقطع متوسطه درس خوانده است، بجز بازیگری و خوانندگی ترانه سرا و نویسنده نیر است، دو بار ازدواج قبلش به طلاق انجامیده، مدتی است با یک مدل ایرانی نامزد شده است

خانواده بیوگرافی بریتنی اسپیرز

در شهر مک کام ایالت می سی سی پی بدنیا آمد.

پدرش جیمی پارنل اسپیرز پیمانکار ساختمان است و مادرش لین ارنه نویسنده می باشد، برادرش برایان مدیر اقتصادی خانواده و خواهرش جیمی لین بازیگر و خواننده است.

از ژیمناستیک تا مدرسه هنر

بریتنی از کودکی ژیمناستیک را شروع کرد وتا ۹ سالگی در اغلب مسابقات شرکت می کرد او همان سن در گروه کر کلسیای محل زندگی خود آواز خوانی و رقص مشغول بود.

در سن ۸ سالگی برای یک سریال تست داد اما بدلیل محدودیت سنی در نهایت رد شد، او سپس سه تابستان در مدرسه هنری آموزش دید و در چند شوی تلویزیونی توانست موفق شود.

شروع حرفه ای

در سال ۱۳۷۶ وقتی ۱۷ ساله بود به یک گروه پاپ دخترانه به نام اینوسنس پیوست.

در سال ۷۶ دموی یک آهنگ تک خوانی را ضبط کرد سپس او تور کنسرت در آمریکا برگزار کرد که اسپانسر آن مجله نوجوان آمریکایی بود و سرانجام او خوانند یک گروه بنام ‘N Sync شد.

رکورد اولین آلبوم

پس از اولین کنسرتی که برای گروه N Sync انجام داد. بریتنی اولین آلبوم مستقل خودش را با نام عزیزم یک بار دیگر در دی ماه ۱۳۷۷ منتشر کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی نگار بوبان

این آلبوم مقام اول را در بیلبورد ۲۰۰ بدست آورد. از این آلبوم نزدیک به ۲۶ میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش رفت که پر فروش‌ترین آلبوم با هنرمندی یک خواننده نوجوان تلقی می‌ شد.

این آهنگ اولین جایزه گرمی را به عنوان بهترین اجرای خواننده پاپ زن به بریتنی داد.

نویسندگی

در بهمن ۱۳۷۹ قراردادی به ارزش هفت میلیون دلار با شرکت پپسی امضا کرد و پس از آن کتابی را به همراه مادرش با نام هدیه مادر منتشر کرد.

ازدواج اول

اولین نامزدی او در سال ۱۳۷۷ با خواننده معروف آمریکا بنام جاستین تیمبرلیک بود که بیش از سه سال دوام نیاورد و به جدایی ختم شد.

ازدواج دوم

دومین ازدواج بریتنی در سال ۸۲ با باکوین فردرلین بود که از وی صاحب دو فرزند پسر بنام شان پرستون در سال ۸۳ و جیدن جیمز در سال ۸۴ بود.

کوین فردرلین با خیانت خود به بریتنی به این وصلت نیز خاتمه داد.

ازدواج سوم

بریتنی در سال ۸۸ با یکی از مدیر برنامه‌های خود به نام جیسون تراوی نامزد! شد اما این رابطه به دلیل نامشخصی در سال ۹۰ خاتمه یافت.

ازدواج چهارم با یک ایرانی

بریتنی اسپیرز در سال ۱۳۹۵ با سام اصغری مدلینگ ایرانی آشنا شد و هم اکنون نیز با یکدیگر نامزد هستند و رابطه بسیار صمیمی با یکدیگر دارند.

سموئیل اصغری متولد ۱۳۶۱ خورشیدی در ایران است که سال ۱۳۶۴ به اتفاق خانواده به آمریکا مهاجرت کرد، در ضمن وی مربی پرورش‌اندام و بدنسازی و بازیگر کلیپ های ویدئو و مدل تبلیغاتی نیز میباشد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی امیرعلی نورایی

او بعنوان مدل در موزیک ویدیو های بریتنی اسپیرز حضور داشت.

در کتاب گینس

بریتنی اسپیرز بعد از آغاز زندگی حرفه‌ای به سرعت به یک الگوی پاپ بی ن‌المللی تبدیل گشت. مجله رولینگ استون دربارهٔ وی نوشت : یکی از موفق‌ ترین خوانندگان در قرن ۲۱ در سال ۲۰۰۳ در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود ستاره دار شد.

او اسم خود را برای بیشترین فروش آلبوم عزیزم یک بار دیگر با فروش ۱۳ میلیون نسخه در آمریکادر میان نوجوانان در کتاب رکوردهای گینش ثبت کرد.

افتخارات

بریتنی در سال ۸۴ برای موزیک ویدئوی زهرآگین جایزه بهترین رقص گرمی را دریافت کرد.

او در جوایز ام تی وی سال ۸۷ موفق شد سه جایزه اصلی، یعنی بهترین خواننده زن، بهترین ویدئو پاپ سال و ویدئو سال را برای تکه‌ ای از من برنده شود.

موزیک ویدئو زن‌ باره در سال ۸۷ توانست بهترین ویدئو پاپ سال را از آن خود کند.

در مراسم جوایز موزیک ویدئوی ام‌ تی‌ وی ۱۳۹۰ بریتنی جایزه ویدئوی پیشگام مایکل جکسون را دریافت کرد. در این مراسم از بریتنی برای ۱۲ سال فعالیت هنری و تأثیرگذاری بر موسیقی پاپ و صنعت موزیک ویدئو تقدیر شد و جایزه خود را از لیدی گاگا گرفت.

خوشبختی

رابطه بریتنی اسپیرز و سام اصغری به حد صمیمانه و نزدیک است

که بریتنی در جدیدترین پست خود نوشت : یکساله با این پسر هستم

و باعث شده احساس کنم خوشبخترین دختر دنیام !

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی بریتنی اسپیرز
4.7/5 - (27 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه