بیوگرافی باربارا استرایسند

4 سال پیش
بیوگرافی باربارا استرایسند
5/5 - (4 امتیاز)

بیوگرافی باربارا استرایسند به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 باربارا استرایسند (به انگلیسی: Barbra Joan Streisand) (زاده ۲۴ آوریل ۱۹۴۲ با نام اصلی باربارا جون استرایسند)، خواننده و بازیگر فیلم و تئاتر آمریکایی است.

زندگینامه باربارا استرایسند

بیوگرافی باربارا استرایسند

زندگی شخصی

از او هم‌چنین به عنوان یک آهنگ‌ساز، لیبرال، فعال سیاسی، تهیه‌کننده فیلم و کارگردان فیلم یاد می‌شود.

او برندهٔ ۲ جایزهٔ آکادمی اسکار، ۹ جایزهٔ گرمی، ۴ جایزهٔ امی و یک جایزهٔ ویژهٔ تونی است.

او از معدود هنرمندان هنرهای نمایشی است که به همهٔ این افتخارات نائل آمده‌اند گرچه او در بخش رقابتی جایزهٔ تونی هنوز به چنین موفقیتی نرسیده‌است. در سال ۲۰۰۸ او به مرکز Kennedy Center Honors معرفی شد.

اثر استرایسند

در سال ۲۰۰۳ استرایسند از عکاس هوایی به نام کنت آدلمن (Kenneth Adelman) بخاطر به نمایش گذاشتن عکس خانه‌اش که در مالیبو کالیفرنیا واقع بود شکایت کرد. این عکس به همراه ۱۲۰۰۰ عکس دیگر از سواحل کالیفرنیا به معرض نمایش گذاشته شده بود. تا قبل از این شکایت عکس مذکور فقط شش بار دانلود شده بود که دو بار آن توسط وکیل‌های خود خانم استرایسند بود. پس از این شکایت توجه عمومی به این مسئله جلب شد و منجر به تکثیر و توزیع آن بر روی سایت‌های دیگر گردید به‌طوری‌که دیگر کاری از دست سیستم قضایی آمریکا نیز برنمی‌آمد. پس از آن شکایت مذکور نیز از رسیدگی کنار گذاشته شد.

در ژانویه ۲۰۰۵ مایک مسنیک اصطلاح «اثر استرایسند» را برای مواردی که برای حذف اطلاعاتی که چندان با توجه مواجه نشده ولی تلاش برای حذف آن‌ها موجب جلب توجه می‌شود و به خصوص در مواردی که این کار از طریق اینترنت انجام می‌شود به کار برد. در زبان ضرب‌المثل «خواست ابرو رو درست کنه زد چشمش رو کور کرد» به این موضوع نزدیک می‌باشد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی بن کینگزلی

مشخصات کلی این بازیگر و خواننده ی آمریکایی

تاریخ تولد: ۲۴ آوریل ۱۹۴۲ (سن ۷۷ سال)، بروکلین، نیویورک، ایالت نیویورک، آمریکا
قد: ۱٫۶۵ متر
همسر: جیمز برولین (ازدواج ۱۹۹۸)، الیوت گولد (ازدواج ۱۹۶۳–۱۹۷۱)
کودکان: جیسون گلد

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی باربارا استرایسند
5/5 - (4 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه