بیوگرافی امبر لیو

4 سال پیش
4.6/5 - (14 امتیاز)

بیوگرافی امبر لیو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 امبر جوزفین لیو (به انگلیسی: Amber Josephine Liu) (زادهٔ ۱۸ سپتامبر ۱۹۹۲) که با نام هنری امبر شناخته می‌شود، یک رپر و خوانندهٔ آمریکایی-تایوانی و عضو گروه موسیقی اف(ایکس) است که در کره جنوبی به فعالیت می‌پردازد.

زندگینامه امبر لیو

بیوگرافی امبر لیو

زندگی شخصی

او در فوریهٔ ۲۰۱۵، با انتشار آلبوم چندآهنگه «زیبا»، فعالیت تکی خود را آغاز کرد.

در ۱۴ مارس ۲۰۱۷ امبر Amber عضو گروه اف‌اکس Fx یه پست سیاه (که فقط یه عکس از سیاهی خالص بود) توی اینستا پست کرد.

و متن زیر رو در کپشن پستش نوشت :

من همه چیز خودمو گذاشتم و تلاش کردم که همه چیز رو درست کنم چه در ساختن (منظورش آهنگه) و چه در کار. من برای سالها همه چیزو خودم انجام دادم پس من میتونم خودمو سرپا نگه دارم٬ اما اخرش هی به من بی‌توجهی شد و ناراحت شدم و اخر ازم سوء استفاده کردن. من خیلی صبور بودم٬ فن ها هم خیلی صبور بودن (واقعا بودیم :////) و من بیشتر از این نمیتونم یک‌جا بشینم٬ صبر کنم٬ دوباره پس زده بشم و امید واهی بگیرم. من واقعا از لحاظ جسمی و روحی خسته شدم و این دلیلیه که دارم اینا رو مینویسم (حد وحدودمو مشخص میکنم) … بسه دیگه.

امبر دوباره در ۲۵ مارس یعنی یازده روز بعد یه عکس از دست خودش اپلود کرد.

و دوباره برای اس‌ام SM Entertainment خط و نشون کشید.

کپشن پستش این بود :

« ما هیچ وقتی برای تو نداریم». هرسال من هفته ها تو خونه میمونم چون هیچی اتفاق نمیفته (ینی برا امبر وقتی ندارن). من پنج سال گذشته بجای اینکه صبر کنم اهنگ های خودمو نوشتم ٬آلبوم خودمو نوشتم٬ تولیدش کردم٬ کارگردانیش کردم و حتی موزیک ویدئوش رو ادیت کردم و کانسپت و استایلشو درست کردم ٬ همه این چیزا با من٬ من هرکاری که میتونستم کردم چون فن هامو دوست دارم اما هنوز بعد از پنج سال من یه جواب مشخص و تکراری میگیرم. اونا بهم میگن که به قدر کافی خوب نیستم.

مطلب مرتبط:  بيوگرافی لیلا بلوکات

من دیگه چکار باید بکنم ؟؟؟؟

همونطور که میدونید امبر عضو گروه اف‌اکس Fx در ۱۶ فوریه سال ۲۰۱۵ بصورت سولو با موزیک ویدئو shake that brass شروع ب کار کرد و خوب آلبومش هم خیلی موفق بود.

او اولین عضوی از اف اکس بود که سولو دیبو کرد و همینطور به عنوان یک رپر.

البوم beautiful امبر در:

رتبه دوم جدول بیلبورد ٬

رتبه نوزدهم بیلبورد و

رتبه دوم گائون و

همچنین جایگاه اول ژاپن دیبو کرد.

از همه اینا که بگذریم بعد از این پست‌های امبر هیچ اتفاقی نیفتاد و امبر خودش دست به کار شد و در اپریل سال ۲۰۱۸ شش اهنگ و موزیک ویدئو که همه‌ی کارهاش توسط خود امبر انجام شده بود تحت عنوان Rogue Rogue منتشر شد.

سازنده و کارگردان اهنگ‌ها و حتی موزیک ویدئو امبر بود٬ فیلمبرداریهای موزیک ویدئوها توسط دوستای امبر بود وحتی دنسرای تو موزیک ویدئو ها هم دوستای امبر بودن و هزینه ی همه اینا بعهده خود امبر بود. واس ام حتی به خودش زحمت نداد که برای امبر حتی یه اطلاعیه بده و آخرش هم امبر موزیک ویدئو هارو توی چنل شخصی خودش در یوتوب و soundcloud اپلود کرد.

شاید براتون جالب باشه که حتی همین اهنگا هم توی رتبه های بالایی از سوندکلود رسیدن.

او در ۱۰ جولای ۲۰۱۸ با کمپانی امریکایی steel wool قراداد بست. و خوب اونموقع تازه یکم تونست توی کانادا و امریکا و … کنسرت بذاره٬ هر چند هنوزم کنسرتاش بزرگ نبودن اما بلیطاش خیلی زود سولد اوت میشه.

و بالاخره بالاخرههههه امبر در اول ماه سپتامبر ۲۰۱۸ دیگه قراردادشو با اس‌ام تمدید نکرد و حدود یه هفته بعدش تو امریکا دیبو کرد ( لازمه بهتون بگم که چقدر موزیک ویدئو و اهنگش محشر بود ؟؟؟؟؟؟)

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فرزاد فرخ

مشخصات کلی بیوگرافی امبر لیو

تاریخ تولد: ۱۸ سپتامبر ۱۹۹۲ (سن ۲۷ سال)، لس آنجلس، کالیفرنیا، آمریکا
قد: ۱٫۶۷ متر
نام کامل: Amber Josephine Liu
گروه‌های موسیقی: (اف‌(اکس، شهر اس.ام. (از ۲۰۰۹)
آلبوم‌ها: ۴ Walls، Red Light، Pink Tape، Hot Summer

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی امبر لیو
4.6/5 - (14 امتیاز)
1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • نیشا
    1 سال پیش

    پسر یا دختر