بیوگرافی تونی برکستون

4 سال پیش
3.4/5 - (5 امتیاز)

بیوگرافی تونی برکستون به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 تونی میشل برکستون (به انگلیسی: Toni Michelle Braxton) (زاده ۷ اکتبر ۱۹۶۷) خوانندهٔ سبک آر اند بی، ترانه‌سرا و بازیگر آمریکایی است.

زندگینامه تونی برکستون

بیوگرافی تونی برکستون

زندگی شخصی

او تا کنون برندهٔ هفت جایزهٔ گرمی، نه جایزهٔ موسیقی بیلبورد و هفت «جایزهٔ موسیقی آمریکا» شده‌است. همچنین بیش از ۴۱ میلیون آلبوم از او در سراسر جهان فروخته است.

تونی برکستون ، خواننده مشهور و موفق هالیوود، بعد از اینکه متوجه شد که دیگر عاشق موسیقی نیست ، میکروفونش را برای همیشه کنار گذاشت.

این خواننده آهنگ موفق « قلب مرا نشکن » برنده ۸ جایزه گرمی است و بیش از ۶۶ میلیون نسخه از آلبومهای او در سراسر جهان فروخته شده است اما در طول چند سال گذشته به بیماریهای متعددی مبتلا شده و با مشکلات مالی مختلفی درگیر بوده و ظاهرا” همین موضوع باعث شده که او درباره حرفه اش دوباره فکر کند.

در سال ۲۰۱۱ ، او و مادرش به همراه خواهرهایش برای ساخت یک برنامه تلویزیونی با نام « ارزشهای خانواده برکستون » همکاری کردند . در حالیکه این برنامه به فصل سومش نزدیک می شود تونی برکستون تصمیم گرفته کار خوانندگی و ضبط آلبوم را برای همیشه رها کند و بیشتر روی بازیگری و پروژه های دیگر تمرکز کند.

برکستون که برای اولین بار در فیلم تلویزیونی « پیچیدگی ایمان» ، استعداد بازیگری خود را نشان خواهد داد روز سه شنبه در برنامه صبحگاهی « صبح به خیر آمریکا» خبر بازنشستگی خود را اعلام کرد .

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جیلیان آرمینانت
او گفت:

« احساس می کنم دیگر هیچ عشقی به موسیقی ندارم . وقتی آهنگی را اجرا می کنم دیگر آن احساس گذشته را ندارم و این کار دیگر مرا تحت تاثیر قرار نمی دهد . انگار عشق به موسیقی مرا رها کرده است. نمی دانم چه اتفاقی در زندگی ام رخ داده که این عشق در من از بین رفته است ، شاید دچار بحران دوران میانسالی شده ام ، مطمئن نیستم که که چه چیزی باعث این اتفاق شده است اما با اینکه از گفتن این حرف نفرت دارم باید بگویم که قلبم دیگر برای موسیقی نمی تپد .»

مشخصات کلی این خواننده

تاریخ تولد: ۷ اکتبر ۱۹۶۷ (سن ۵۲ سال)، اسورن، مریلند، آمریکا
قد: ۱٫۵۶ متر
همسر: کری لوئیس (ازدواج ۲۰۰۱–۲۰۱۳)
کودکان: دیزل کای برکستنن لوئیس، دنیم کول برکستنن لوئیس

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی تونی برکستون
3.4/5 - (5 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه