بیوگرافی مازیار فلاحی

6 سال پیش
عکس اینستاگرام مازیار فلاحی در حال اجرا
5/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی مازیار فلاحی همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

مازیار فلاحی (زاده ۲۶ مهر ۱۳۵۳ در تهران) خواننده، آهنگساز، نوازنده، بازیگر و ترانه‌سرا ایرانی است.

زندگینامه مازیار فلاحی

بیوگرافی مازیار فلاحی

مازیار فلاحی متولد ۲۶ مهر ۱۳۵۳ در تهران است. وی به‌طور حرفه ای نوازندگی گیتار را از سال ۱۳۶۸ آغاز کرد. در سال ۱۳۷۱ در رشته مهندسی صنایع وارد دانشگاه شد و هم‌زمان در مرکز آموزش‌های هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دوره کارگردانی سینما را در سال ۱۳۷۴ به پایان رساند. فیلم کوتاه «مطرود» اولین تجربه کارگردانی او است. پس از آن در سال ۱۳۷۶ مجموعه داستانهای کوتاهش را با نام ” کلاغ – پاییزکودکی ” منتشر کرد. مازیار فلاحی در ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ و در نخستین روز نمایشگاه بین‌المللی کتاب، از کتاب ترانه‌های خود تحت عنوان «مجنون لیلی» رونمایی کرد.

آغاز کار هنری

در سال ۱۳۸۰ به عضویت گروه کر دانشگاه تربیت مدرس به رهبری الیپس مسیحی درآمد. تئوری موسیقی، سلفژ، ارکستراسیون و موسیقی مکتوب را نزد استاد حمیدرضا دیبازر به مدت ۶ سال فرا گرفت. در همین حال به عضویت گروه کر بهمن به رهبری مهدی قاسمی درآمد. دروس آواز جمعی و تکنیک‌های آواز را نزد اساتید ناربه چولاکیان و شقایق الهیاری گذراند و گیتار کلاسیک را نزد فرزانه رجایی و آیلین ارجمند و نوازندگی پیانو را نزد علیرضا حشمتی افشار ادامه داد. در اسفند ماه ۱۳۸۶ به دعوت قاسم جعفری آهنگ‌ها و ترانه‌های فیلم مجنون لیلی را نوشت که آغاز رسمی فعالیت خوانندگی وی در عرصه سینما و موسیقی می‌باشد.

حاشیه ها

ممنوع الکار بودن مازیار فلاحی
به دنبال حواشی و شایعه پراکنی های سال ٩٤ مبنی بر ممنوع الکار بودن این هنرمند و تنی چند از سایر ستارگان موسیقی ایران٬ مازیار در صفحه شخصی اینستاگرام خود این شایعه را رسما تکذیب نمود.

صفحه مجازی به نام همسر مازیار فلاحی
وی همچنین در اینستاگرام خود وجود هر نوع صفحه مجازی به نام همسر خود را رد کرد و اعلام داشت تنها عکس‌های شخصی که توسط خود او به اشتراک گذاشته میشود صحت دارد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی روفس سوئل

تورهای کنسرت اروپا مازیار فلاحی
بار دیگر مازیار فلاحی هنرمند محبوب ایرانی صدای عاشقانه هایش را به خارج مرزهای ایران رساند. این خواننده ی خوش صدا که اجراهای متعددی همچون کنسرات هایی در دبی و کانادا در سال ۲۰۱۳ را در خارج از از ایران تجربه کرده است در سوم مهر سال ۱۳۹۴ تور اروپایی خود را در شهر های مالمو آغاز کرد و در شهرهایی همچون استکهلم، کلن، لندن, منچستر و فرانکفورت به روی صحنه رفت.

بازیگری مازیار فلاحی
مازیار فلاحی در تازه‌ترین تجربهٔ سینمایی خود با «یادم تو را فراموش» به کارگردانی «علی عطشانی» موفق به کسب جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و بهترین آهنگسازی از جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم ویند آمریکا شد.

ازدواج مازیار فلاحی
مازیار فلاحی با عسل قربانی ازدواج کرده است؛ نتیجه این ازدواج دختری بنام باران است، همچنین این زوج در تابستان ۹۳ سرپرستی پسر بچه ای بنام محمدحسام را نیز برعهده گرفتند.

بیوگرافی عسل قربانی همسر مازیار فلاحی
عسل قربانی مهندس معمار است و در شرکت خانه طرح فاخته که متعلق به خشایار فلاحی (تاسیس ۱۳۷۵) برادر همسرش است بعنوان طراح داخلی فعالیت میکند.

ماجرای دزدیدن دختر مازیار فلاحی
در برنامه ویتامین سه علی ضیا رو به مازیار فلاحی کرد و گفت : خب شنیدم که یه بار دخترت رو دزدیدن ماجرا چی بود ؟ فلاحی برای لحظاتی سکوت کرد و بعد با دستپاچگی و چهره ای شگفت زده به مجری گفت : شما این رو از کجا شنیدید ؟ این واقعیت نداره … بعد از آن علی ضیا خیلی سریع رو به دوربین گفت : اوه فکر کنم اطلاعات طبقه بندی شده رو افشا کردم، نه هیچ اتفاقی رخ نداده اینها رو فراموش کنید.

تن صدا و شهرت مازیار فلاحی
مازیار فلاحی بعنوان خواننده سریال شبکه خانگی قلب یخی در سال ۱۳۸۹ بیشتر و بیشتر شناخته تر شد و نام خود را بر سر زبان ها انداخت و همزمان اولین آلبوم خود با همین نام رو نیز منتشر کرد، تن صدای خاص او یکی از دلایلی بود که موجب شد برای دریافت مجوز ۲ سال منتظر بماند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی اتو پرمینگر

ورزشکار رزمی بودن مازیار فلاحی
حدودا سال اول دبیرستان بودم كه به ورزش‌های رزمی علاقه‌مند شدم و برای شروع به سراغ رشته تكواندو رفتم تكواندو را حدود ۴ سال ادامه دادم و تا سال چهارم دبیرستان به همراه یكی از همكلاسی‌ هایم در این رشته فعالیت می‌ كردیم. در كنار تكواندو، علاقه زیادی هم به رشته فول كنتاكت (فول كنتاكت كانادایی) داشتم و وقتی شنیدم این رشته وارد كشورمان شده، به سراغ استاد ستار علیپور رفتم و سه سال متوالی خدمت ایشان فول كنتاكت كار كردم و در نهایت توانستم كمربند مشكی این رشته را به طور رسمی از فدراسیون دریافت كنم. همچنین مازیار فلاحی پرسپولیسی است و مدتی از در ورزش سپک‌ تاکرا نیز فعال است.

فعالیت‌ های هنری مازیار فلاحی

از جمله کارهای وی می‌توان به: ساخت موسیقی متن، ترانه‌ها وخوانندگی فیلم‌های دو راه حل برای یک مسئله (به سفارش یونیسف)، مدرسه‌ای برای دیگران، نبش قلب، ققنوس (تلویزیون)، تیتراژ سریال لحظه دیدار (شبکه جام جم)، فیلمهای به‌دنبال خوشبختی، دلواپسی، بی ستاره، سر سپرده، تیتراژ فیلم سینمایی دختران، سریال قلب یخی، فیلم سینمایی پروانگی اشاره کرد. آلبوم ” قلب یخی ” اولین آلبوم رسمی موسیقی او است. در آلبوم خاص که در سال ۱۳۹۰ منتشر شد مازیار فلاحی یک قطعه با نام لحظه ها دارد. مازیار در ۴ شهریور ۱۳۹۲ دومین آلبوم رسمی خودش با نام لعنت به من را روانه بازار کرد. سومین آلبوم نیز با نام ماه هفتم در ۲۳ مهرماه ۱۳۹۳ منتشر شد. جدیدترین و چهارمین آلبوم موسیقی مازیار فلاحی با عنوان یادم تو را فراموش در تاریخ ۷ شهریور ۱۳۹۶ به بازار موسیقی ایران عرضه شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی نفیسه روشن

موسیقی فیلم

مجنون لیلی
پروانگی
اسب سفید پادشاه
یادم تو را فراموش
جاودانگی (مجموعه تلویزیونی)
یلدا (مجموعه تلویزیونی)
قلب یخی (سریال نمایش خانگی)
هفت سنگ (مجموعه تلوزیونی)
نبش قلب (فیلم تلویزیونی)

آلبوم‌ها

قلب یخی ۱۳۹۰:
دروغه
رویای واقعی
خداحافظ
۱۰:۳۰
عادت عاشقی
دل تنها
فرض محال (رمیکس)
گریه
بانوی خیال
طوقی
قلب یخی
فرض محال
عمق احساس

لعنت به من ۱۳۹۲:
قربون مست نگاهت
عاشقونه
مترسک
عکس یادگاری
یه روز صافی یه روز ابری
بدرقه
آخرین نفس
برای … باران (برای دخترم باران)
خوشبختی
لعنت به من
مقصر
یلدا
هوات خوبه
پدر
یه روز صافی یه روز ابری (رمیکس)

ماه هفتم ۱۳۹۳:
سرگردون
طاقت غم
عروسک
تمام دنیام
{عطر}ماه هفتم
گندم
ازت متشکرم
با گریه می‌خندم
شونه‌های بی لباس
قدم هاتو یکم آهسته بردار
من نمیدونم

یادم تو را فراموش ۱۳۹۶:
استرس
دیوونه
عشق تو صدام
قسم
ممنونم
ای جونم
طهرون
دلم تنگته
دست بزن
ناردون
حواست به منه (ریمیکس)
یادم تو را فراموش…

تک آهنگ‌ها

لحظه‌ها
لیلا
مهمون من باش
تاب گیسو
تگرگ
نفرین به تو
بی قرار
روزای بی تو
می‌رسم به تو
موج
تیغ عشق
دست بزن
عشق تو صدام

آهنگسازی برای دیگران

غلام کویتی پور/ موج
میثم ابراهیمی/ چهاردیواری
یاسر داودیان/ گلایه

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی مازیار فلاحی
5/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه