بیوگرافی بیلی آیلیش

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی بیلی آیلیش به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 در مورد زندگینامه این خواننده و ترانه سرا باید بدانید که که نام کامل او بیلی آیلیش پایرت بیرد اوکانل است. وی در تاریخ ۱۸ دسامبر سال ۲۰۰۱ در لس آنجلس، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا به دنیا آمده است. همانطور که اشاره کردیم او ترانه ‌سرا و خواننده آمریکایی است. او فعالیت در زمینه آواز خواندن را از سنین نوجوانی شروع کرده است.

زندگینامه بیلی آیلیش

بیوگرافی بیلی آیلیش

زندگی شخصی

بیلی ایلیش از سال ۲۰۱۵ تا کنون به شکل حرفه ای در عرصه هنر آمریکا فعالیت دارد و در سطح جهانی هم شناخته شده است.

آیلیش در سال ۲۰۱۶ اولین آهنگ اش که چشم ‌های اقیانوسی نام داشت را در ساند کلادز به انتشار رساند که به دنبال آن در رده ‌های دارک روم نیز به بازار عرضه شد. در مورد این آهنگ باید این نکته را مورد اشاره قرار داد که ترانه آن توسط برادرش فیننس ساخته شده ‌است. گفتنی است که او و برادرش در موسیقی و برنامه‌ های زنده با هم همکاری می ‌کنند.

به شهرت رسیدن بیلی ایلیش

شهرت آیلیش بیشتر بر می گردد به تک آهنگ او به نام “مرد بد” که در سال ۲۰۱۹ منتشر شده ‌است. او با انتشار این آهنگ در صدر بیلبورد هات ۱۰۰ قرار داشت و نوزده هفته صدر نشینی آهنگ “Old Town Road” را از بین برد و رکورد را به نام خود زد.

ایلیش موفق شد تا نامزد شش جایزه گرمی از جمله رکورد سال، آلبوم سال، آهنگ سال و بهترین هنرمند جدید شود. به این ترتیب می توان ادعا کرد که او جوان ترین هنرمندی است که تا این زمان موفق شده است تا نامزد دریافت جایزه بزرگ چهار گرمی شود.

علت جلب توجه مخاطبان به بیلی ایلیش چه بود؟

از جمله مهمترین دلایل توجه به آیلیش در بین مخاطبان می توان به سبک لباس پوشیدن او اشاره کرد. از جمله عادات قابل توجه او در زمینه لباس پوشیدن آن است که او به پوشیدن لباس‌های کیسه ‌ای و گشاد علاقه داشته است. او در سال ۲۰۱۷ بیان کرد که تمایل دارد این مدل لباس‌ ها را بپوشد تا به این طریق تلاش کند توجه عامه را به خود جلب کند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سحر مقدس

ایلیش همچنین اضافه کرده است که در تلاش است تا «خیلی متفاوت تر از مردم باشد» و برای رسیدن به این هدف هم لباس ‌هایی متضاد با لباس ‌های دیگران مورد استفاده قرار می دهد. بنا به اظهارتش، هدف او از انتخاب این نوع پوشش آن است که «به یاد ماندنی به نظر برسد». او معتقد است که «به مردم اثبات کرده ‌است که وی مهمتر از آن چیزی است که آنان فکر می ‌کنند» و به این صورت است که مردم بهتر به او گوش می دهند. البته او در مورد این سبک پوشش صحبت های دیگری هم داشته است. از جمله در سال ۲۰۱۹ او در یکی از تبلیغات کلوین کلاین حاضر شد و گفت که لباس ‌های کیسه ‌ای به تن می کند تا مردم را از قضاوت کردن در مورد اندامش باز دارد.

ازدواج بیلی ایلیش

در مورد وضعیت تاهل این هنرمند جوان آمریکایی تاکنون چیزی منتشر نشده است و بنا به این گذاشته شده که بیلی ایلیش مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است. در مورد ارتباط عاطفی او هم خبر خاصی منتشر نشده و بنابراین خبر موثقی در مورد بیلی ایلیش و همسرش وجود ندارد.

سبک هنری بیلی ایلیش

در مورد سبک هنری این خواننده جوان آمریکایی باید بدانید که او در سبک پاپ، الکتروپاپ، ایندی پاپ فعالیت دارد. وی با دارک‌روم اینتراسکوپ رکوردز در زمینه انتشار آثارش همکاری دارد.

در مورد زندگی خصوصی بیلی ایلیش بیشتر بدانید

همانطور که پیشتر هم اشاره کردیم آیلیش در هایلند پارک در شهر لس آنجلس پرورش یافته است. پدر و مادر این هنرمند جوان که هم بازیگر است و هم نوازنده و هم فیلمنامه ‌نویس مگی بیرد و پاتریک اوکانل نام دارند. در مورد تبار او باید بدانید که او عمدتاً دارای تبار ایرلندی و اسکاتلندی است. در زمان کودکی در خانه آموزش دید و در سن هشت سالگی به عضویت گروه کُر کودکان لس ‌آنجلس درآمد. وقتی که یازده سال سن داشت تحت تأثیر برادر بزرگتر خود به نام فینیاس اوکانل که در آن زمان خواننده و ترانه ‌سرا بود، نوشتن و خواندن آهن‌های خودش را شروع کرد. در مورد آیلیش و خانواده‌ اش این را هم باید بدانید که آنها همگی گیاهخوار هستند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ریا سیهورن

همانطور که گفتیم آیلیش و برادرش فینیاس در زمینه هنری با هم همکاری می کنند. فینیاس در این مورد گفته است که زمانی که برای آیلیش آهنگ می ‌نویسد این هدف را دنبال می کندکه وی بتواند با آهنگ ارتباط برقرار کند به طوری که از خواندن آن آهنگ لذت ببرد.

در مورد سبک های هنری ایلیش پیشتر صحبت کرده ایم و در این مورد باید اضافه کرد که او به سبک ‌های هیپ هاپ و آراندبی نیز علاقه‌ دارد. آیلیش از جمله طرفداران موسیقی رپ نیز به شمار می رود و در این زمینه تمایل به همکاری با رپرهایی از قبیل ایسپ راکی، میگل و دریک دارد.

هنرمندان مورد علاقه بیلی ایلیش

این هنرمند جوان آمریکایی در دوران کودکی به آهنگ های بیتلز، گرین دی و آوریل لوین گوش می‌ کرده است و مهم ‌ترین هنرمند الهام بخش‌ او در موسیقی لانا دل ری است.

بیماری بیلی آیلیش

این هنرمند جوان در تاریخ ۲۷ نوامبر سال ۲۰۱۸ بعد از انتشار ویدئوهایی در فضای مجازی مبنی بر ابتلای او به بیماری نشانگان توره، وی در اینستاگرام خود اطلاع رسانی کرد و در این اطلاع رسانی تایید کرد که به این عارضه عصبی مبتلا است. به طور خلاصه در مورد این بیماری باید بدانید که حرکات تند یا ناگهانی مثل تیک زدن است. وی در خصوص استفاده از مواد مخدر به گاردین گفته بود که: «هیچ وقت موادمخدر استفاده نکردم و چیزی مصرف نکرده ام و ادامه داده بود که این چیزها برام جذابیتی ندارند.».

اینستاگرام بیلی ایلیش

این روزها بسیاری از افراد صاحب نام در عرصه های مختلف از جمله در عرصه های هنر، سیاست، اقتصاد و… از طریق فضای مجازی با مخاطبان خود در ارتباط هستند. در این فضا اپلیکیشن های مختلف ارتباطی وجود دارد که مهمترین آنها اینستاگرام است و شاید بتوان گفت که محبوب ترین آنها به شمار می رود. علت این محبوبیت هم آن است که از طریق اینستاگرام می توان فیلم و عکس های زیادی را دانلود و انتشار داد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سیما بینا

به این ترتیب مخاطبان این افراد صاحب نام از این طریق می توانند جدیدترین عکس ها و یا فیلم ها در مورد فرد مورد نظرشان را مشاهده کنند. بیلی ایلیش در اینستاگرام دارای یک پیجی به آدرس billieeilish است که شما هم اگر طرفدار او هستید می توانید به این آیدی در اینستا مراجعه کرده و اطلاعات، اخبار و عکس های جدید در مورد او را دنبال کنید.

تورهای بیلی ایلیش

تورهای بیلی ایلیش به عنوان هنرمند اصلی

تور بیلی ایلیش به نام عقلم کجا رفته در سال ۲۰۱۸

تور بیلی ایلیش به نام ۱ به ۱ در طی سالهای ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹

تور بیلی ایلیش به نام وقتی همه می‌خوابیم،کجا میریم در سال ۲۰۱۹

تورهای بیلی ایلیش به عنوان هنرمند آغاز کننده

تور بیلی ایلیش فلورنس اند د مشین – تور بالا مانند امید در سال ۲۰۱۸

جوایز و افتخارات بیلی ایلیش
بیلی ایلیش در جشنواره ماچ موزیک ‌ویدئو آی ‌هارت
بیلی ایلیش و نامزد دریافت جایزه هنرمند جدید مورد علاقه طرفداران در سال ۲۰۱۸

بیلی ایلیش و جایزه موسیقی آی‌هارت‌رادیو
بیلی ایلیش و نامزد دریافت جایزه بهترین هنرمند راک آلترناتیو جدید در سال ۲۰۱۹

بیلی ایلیش و جوایز برگزیده کودکان نیکلودین
بیلی ایلیش و دریافت جایزه هنرمند محبوب ناگهانی مشهور شده در سال ۲۰۱۹

بیلی ایلیش و جایزه پول‌استار
بیلی ایلیش و نامزد دریافت جایزه بهترین هنرمند تبلیغ ‌شده جدید در سال ۲۰۱۹

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی بیلی آیلیش
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه