بیوگرافی حامد زمانی

6 سال پیش
عکس اینستاگرام حامد زمانی در کنسرت
5/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی حامد زمانی همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

حامد زمانی (زادهٔ ۲۱ فروردین ۱۳۶۷، میمه – اصفهان) خواننده پاپ ایرانی است.

زندگینامه حامد زمانی

بیوگرافی حامد زمانی

فارغ‌ التحصیل مقطع کارشناسی‌ ارشد در رشته علوم سیاسی از دانشگاه تهران بوده و خود را انسانی سیاسی می داند، پدرش بازنشسته فرهنگی و مادرش خانه‌دار است. وی از کودکی شروع به قرائت قرآن کرده و در کلاس‌های موسیقی سنتی شرکت کرد و دوره آواز سنتی را گذراند. زمانی در ادامه این روند به موسیقی پاپ روی آورد. موضوع کارهای او اغلب مذهبی یا در واکنش به اتفاقات سیاسی روز ایران است.

آغاز کار هنری

از ۷ سالگی با استعدادی که داشت توسط پدرش در کلاس های موسیقی سنتی استاد طباطبایی در اصفهان دوره آواز رو گذراند، و بعدها به فراخور زمان به سمت موسیقی پاپ آمد. اولین کار حامد زمانی به نام «زینت آسمون» در سال ۱۳۸۴ دربارهٔ حسین بن علی ساخته شد. او علاوه بر خواندن برای امرار معاش ترانه سرایی و آهنگسازی نیز میکرد، در نهایت در سال ۸۸ با خواندن تیتراژ برنامه سیاسی دیروز – امروز – فردا با ترانه ای که خودش ساخته بود مورد استقبال قرار گرفت.

حاشیه ها 

ازدواج حامد زمانی
وی همچنین در ۱۳ آبان سال ۹۲ با مهسا قرقانی (الهه قرقانی) عقد کرد و پس از آن در شهریور سال۹۳ ازدواج کرد. الهه قرقانی : باید بگویم از سر جوزدگی و هیجان نبوده که با حامد ازدواج کردم اتفاقا شناخت خوبی از حامد داشته ام قبل از اینکه حامد به این جایگاه برسد او را انتخاب کرده بودم و در تمام دوره آشناییمان دوآ تیشه ترین طرفدار حامد هستم. حامد زمانی میگوید که مهریه همسرش ۱۴ سکه می باشد.

سبک موسیقی حامد زمانی
وی موسیقی خود را ترویج‌ دهنده گفتمان و ارزش‌ های جهانی اسلام و انقلاب اسلامی دانسته و دامنه مخاطبان آثار خود را بسیار گسترده و فراتر از مرزهای جغرافیایی ایران می‌ داند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی غلامعلی کویتی‌ پور

حمله به حامد زمانی
جمعه ۸ آبان ۱۳۹۴ دو موتور سوار ناشناس به ماشین شخصیِ حامد زمانی حمله کردند و شیشه ماشین او را شکسته و به ماشینش خساراتی وارد کردند در این رخداد حامد زمانی آسیبی ندید.

حمایت از تتلو توسط حامد زمانی
او در مصاحبه ای از امیر تتلو حمایت کرد و گفت : تازه اینو فهمیدم این اعتقادی که حامد زمانی داره، توی بچه های زیرزمینی به مراتب بیشترشو میشه پیدا کرد، نمونش تتلو …

کنتسرت برج میلاد حامد زمانی
تاکنون چند کنسرت نیز برگزار کرده است که بزرگترینِ آنها در تاریخ دوم خرداد ۱۳۹۲ در «سالن همایش‌ های بین‌المللی برج میلاد» و با حضور جمع کثیری از علاقه‌ مندان و طرفداران او برگزار گردید. این کنسرت هم به لحاظ نوع و مضمون ترانه‌ ها و هم به لحاظ شرکت‌ کنندگان در آن، در نوع خود بی‌ نظیر و منحصربه‌ فرد بود؛ چرا که در آن برای نخستین بار ترانه‌ هایی با مضامین صریح دینی و انقلابی همراه با پخش تصاویری از دفاع مقدس و شهدا، راهپیمایی‌ های سراسری در کشور، مقام معظم رهبری، دبیرکل حزب الله لبنان، شهدای هسته‌ ای و … اجرا شد.

فعالیت های هنری حامد زمانی

جوایز حامد زمانی
حامد زمانی در اولین کنگره بین‌المللی امام هادی با ترانه حضرت ماه برگزیده این جشنواره شناخته شد.[۱] وی همچنین در اولین جشنواره موسیقی ضد آمریکایی طبس که در سفارت سابق ایالت متحده آمریکا در تهران برگزار شد با ترانه تحریم نفر برگزیده بخش ترانه شد.[۲]

ترانه مرگ بر آمریکا حامد زمانی
در ۱۳ آبان ۱۳۹۲ ترانه‌ای از حامد زمانی به نام مرگ بر آمریکا در برابر سفارت سابق آمریکا در ایران رونمایی شد. این ترانه با شعر محمد مهدی سیار و همکاری دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تولید شده بود. واشینگتن‌پست به نقل از آسوشیتد پرس در این باره نوشت: «تندروها در ایران به امید آن که میزان خشم را در جریان مذاکرات هسته‌ای با قدرت‌های غربی بالا ببرند، در مقابل سفارت سابق آمریکا در تهران از دو ترانه «مرگ بر آمریکا» رونمایی کردند. این ترانه‌ها در روز شنبه، پیش از تظاهرات گسترده و از پیش برنامه‌ریزی شده روز دوشنبه که به مناسبت سالگرد اشغال سفارت آمریکا در سال ۱۹۷۹ ترتیب داده شده بود، اجرا شدند.»

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سجاد دیرمینا

دیدار حامد زمانی با رهبر جمهوری اسلامی
حامد زمانی در مراسم تقدیر از وی که در تاریخ ۲ بهمن ۱۳۹۲ در حسینیه نمایندگی ولی فقیه در ستاد کل سپاه و با حضور پاسداران برگزار شد، از دیدارش با سید علی خامنه‌ای خبر داد و گفت: «چندی پیش خدمت مقام معظم رهبری حضور یافتم؛ ایشان به بنده لطف داشتند و بنده را مورد تفقد قرار دادند. مقام معظم رهبری در این دیدار راجع به ترانه «مرگ بر آمریکا» فرمودند که ترانه مرگ بر آمریکای شما، مرگ بر آمریکای سال ۹۲ بود؛ شنیدم که به این کار زیاد حمله کردند، بگذار حمله بکنند که اگر حمله نمی‌کردند باید عزا می‌گرفتید؛ شما هم دلسرد نشوید و یکی دیگر هم بسازید. من با توجه به تشویق مقام معظم رهبری، کار «گزینه‌های روی میز» را ساختم و دوباره به این بهانه خدمت حضرت آقا رسیدم.»

آثار حامد زمانی
اولین آلبوم زمانی قرار است بزودی با اسم «حضرت ماه» به بازار بیاید. تک آهنگهای منتشر شده از این خواننده به شرح زیر است:

ریل
«کرکره»
«تحریم»
«قلاده‌های طلا»،
«دیروز، امروز، فردا»، تیتراژ برنامه‌ای تلویزیونی دیروز، امروز، فردا از شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران.
«زنان و بیداری اسلامی» که با نام «حماسه بی‌تاب» اجرا شد،
«ماه عسل»، تیتراژ پایانی برنامه تلویزیونی ماه عسل از شبکه سوم.
«مکر شیطان»، که به حادثه ۱۱ سپتامبر پرداخته‌است.
«آرمیتا»، همزمان با سالگرد ترور داریوش رضایی‌نژاد به نام آرمیتا دختر رضایی نژاد.
«پرواز»، با موضوع ترورشدگان فعالان و محققین هسته‌ای در ایران (با یاد مصطفی احمدی روشن).
«ایران سربلند»، در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ ایران.
جوون
بی بی بی حرم
آخرین قدم
این روزها
بی‌نیاز
حضرت ماه
حضرت مهتاب
خاک عزیز
زیبایی عشق
زینت آسمون
متلاشی
شبیه تو
شهریاران جوان
شناسنامه
فرمانده
فریاد فردا
عشق پاک
سمت خدا
چشم مجنون
دلتنگ :کربلا
قدس
شهر باران
امام رضا
ماه تو
امروز هنوز تموم نشده
امیر مؤمنان
هم‌بند
سپر
شمشیر
دلارام
بگذرد
مرگ بر آمریکا
گزینه‌های روی میز
پایداری
محمد
فصل رسیدن
رسولان راز خورشید
راز روشن
ما ایستاده‌ایم
کرکره – که تیتراژ سریال کرکره می‌باشد
بهارم
هم آواز طوفان
فردو
شکوفه سیب
لبیک
صبح امید
می‌کشیم
الی این
گردان
امام رضا۲-همراه با عبدالرضا هلالی
بیسیم چی
ماهواره
مردان مأموریت سخت
ماه نیزه‌ها
نحن صامدون
جنگ اقتصادی
۹ دی
ثریا
مرگ = آمریکا
نَـاحِلَهَ الْـجِسْمِ یَعنی- با همنوایی عبدالرضا هلالی
و تازه اول عشق است
نفس تازه کنیم
مشق عشق
شب قدر
محمد
ماه تو
لشکر فرشتگان
جهاد
ما می‌رویم
هفت تیر
خادم الحسین
فرمانده اسلام

مطلب مرتبط:  بیوگرافی استیون پرایس
عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی حامد زمانی
5/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه