بیوگرافی تیفانی یانگ

4 سال پیش
بیوگرافی تیفانی یانگ
Rate this post

بیوگرافی تیفانی یانگ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 استفانی یانگ هوانگ (زادهٔ ۱۰ مرداد، ۱۳۶۸) که در کره‌جنوبی با نام هنری «تیفانی» و در آمریکا با «تیفانی یانگ» شناخته می‌شود.

زندگینامه تیفانی یانگ

بیوگرافی تیفانی یانگ

زندگی شخصی

در کره جنوبی فعالیت می‌کند. او که در کالیفرنیا متولد و بزرگ شده بود، در سن پانزده سالگی توسط کمپانی استعدادیابی اس. ام. اینترتینمنت کشف شد. به دنبال این اتفاق، تیفانی به کره جنوبی مهاجرت کرد و در مرداد سال ۱۳۸۶، به عنوان عضو گروه گرلز جنریشن وارد عرصهٔ موسیقی شد، گروهی که هم‌اکنون یکی از پرفروشترین هنرمندان کره جنوبی و محبوبترین گروه دخترانهٔ این کشور در سطح جهانی است. بعدها تیفانی به همراه دو هم‌گروه خود یعنی ته‌یئون و سئوهیون زیر گروهی به نام «گرلز جنریشن-تی‌تی‌اس» تشکیل دادند.

در سال ۱۳۹۵، تیفانی به ادامهٔ پروژه‌های حاشیه‌ایِ خود که از اوایل دوران حرفه‌ای‌اش آغاز کرده بود، پرداخت و اولین آلبوم انفرادی خود به نام «من فقط میخوام برقصم» را منتشر کرد و بعد از ته‌یئون دومین عضو گرلز جنریشن شد که آلبوم تکی منتشر می‌کند.

با وجود جدایی از اس.ام. انترتینمنت در مهر سال ۱۳۹۶، همچنان عضو گرلز جنریشن است. او هم اکنون به دلیل فعالیت‌های انفرادی‌اش در لس آنجلس مستقر است.

او به آژانس استعداد پارادیگم پیوست و با کمپانی ضبط «ترنسپرنت آرتز» قرارداد امضا کرد و دومین آلبوم کوتاه خود به نام «لب روی لب» را در اسفندماه ۱۳۹۷ منتشر کرد.

تیفانی با دریافت جایزه «بهترین شروع کار تکی» از جشنواره آی هارت ریدیو، تبدیل به اولین هنرمند زن کره‌ای شد که در این جشنواره شرکت و این جایزه را دریافت کرده است. همچنین استفانی اولین هنرمند زن کره‌ای است که به جوایز موسیقی آمریکا دعوت شده و در آن شرکت کرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی برونون هیوز
مشخصات کلی

تاریخ تولد: ۱ اوت ۱۹۸۹ (سن ۳۰ سال)، سان فرانسیسکو، کالیفرنیا، آمریکا
قد: ۱٫۶۳ متر
گروه‌های موسیقی: گرلز جنریشن (۲۰۰۷ – ۲۰۱۷)، گرلز جنریشن-تی‌تی‌اس (از ۲۰۱۲)، شهر اس.ام. (از ۲۰۰۷)
فیلم: Necrosis

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی تیفانی یانگ
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه