بیوگرافی ملیس جو

4 سال پیش
بیوگرافی ملیس جو
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی ملیس جو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 ملیس جو (انگلیسی: Malese Jow؛ زادهٔ ۱۸ فوریهٔ ۱۹۹۱) یک هنرپیشه، خواننده-ترانه‌سرا، خواننده، و آهنگساز اهل ایالات متحده آمریکا است.

زندگینامه ملیس جو

بیوگرافی ملیس جو

زندگی شخصی

وی از سال ۱۹۹۷ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.

از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به شبکه اجتماعی و نقشه فرار: ایستگاه شیطان اشاره کرد.

ملیس جو متولد تولسا ، اوکلاهما ، به همراه مادرش Lanae Tillery Jow ، یک خواهر ، Makenna Jow ، دو برادر Jensen و Braden Jow و پسر عمویشان Chris Nightingale هنگام نه سالگی به کالیفرنیا نقل مکان کرد. ملیس جو به عنوان یک کودک آمریکایی چینی ، اغلب سرود ملی در بازی های بیس بال محلی را می خواند.

حرفه
هنگامی که شش ساله بود ، ملیس جو در بارنی و دلاوندنتورا ظاهر شد ، اما وقتی در نقش بازیگر نقش اول با اما رابرتز بازی کرد در آنجا بازی Geena Fabiano ، یکی از بهترین دوستان رابرتز را تجربه کرد. شخصیت Addie Singer. این نمایش به مدت سه فصل از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۷ اجرا شد و جوایز چندین نامزد جوان را دریافت کرد.

هنگامی که Unfabulous در سال ۲۰۰۷ به پایان رسید ، ملیس جو در فیلم انیمیشن Bratz: The Movie as Quinn بازی کرد و در نمایش های Wizards of Waverly Place، The Young and The Restless، iCarly ، The Secret Life of the American Teenager و بازیگر مهمان بود.

تاریخ تولد: ۱۸ فوریهٔ ۱۹۹۱ (سن ۲۹ سال)، تالسا، اکلاهما، آمریکا
ملیت: آمریکایی
قد: ۱٫۶۴ متر
والدین: لنا تیلری جو
نمایش‌های تلویزیونی: خاطرات خون‌آشام، Unfabulous، Big Time Rush

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فرهاد آئیش
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ملیس جو
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه