بیوگرافی جوجو سیوا

4 سال پیش
2.1/5 - (8 امتیاز)

بیوگرافی جوجو سیوا به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 جوئل جانی «جوجو» سیوا (انگلیسی: Joelle Joanie ” JoJo ” Siwa؛ زادهٔ ۱۹ مهٔ ۲۰۰۳ ‏(۱۶ سال)) یک موسیقی‌دان، رقصنده، خواننده، بازیگر و شخصیت یوتیوب است.

زندگینامه جوجو سیوا

بیوگرافی جوجو سیوا

زندگی شخصی

او به دلیل حضور در دو فصل برنامه «رقص مادران» (Dance Moms) به همراه مادرش جسالین سیوا (Jessalynn Siwa) و تک آهنگ‌هایش «بومرنگ» (Boomerang) و «بچه در فروشگاه آب نبات» (Kid in a Candy Store) مشهور است. سیوا فیلم‌هایی از زندگی روزانه خود را در کانال‌های یوتیوب خود به نام «تلویزیون جوجو سیوا» و «اینه جوجو سیوا» قرار می‌دهد. طرفداران او سیواناتورز (Siwanatorz) نامیده می‌شوند.

جوجو سیوا که با طرفداران بزرگ و بسیاری به خاطر موهایش آشنا بود در سال ۲۰۱۶ یک خط از لباس bows را در سال ۲۰۱۶ منتشر کرد: JoJo’s Bows، یک شرکت لوازم جانبی که محصولات خود را با هدف قرار دادن رنج سنی دختران ۶ تا ۱۲ ساله به فروش می‌رساند. بعد از این که معلمان فهمیدند که دانش آموزان قادر به خرید هستند که هر کدام حدود ۸ تا ۱۲ پوند برای هر یک از آن‌ها را تحمل می‌کنند در نهایت در معرض این ممنوعیت قرار گرفتند و توسط همسالان خود مورد تهدید قرار گرفتند. دلایل دیگری که این مدارس برای این ممنوعیت ارائه کردند این بود که آن‌ها یک حواس‌پرتی بودند، به تمرکز دانش آموزان آسیب رسانده و سیاست‌های لباس مدارس را نقض کردند.

با توجه به قیمت و محبوبیت bows، برخی از فروشگاه‌ها شروع به فروختن bows مشابه کردند. در سال ۲۰۱۷ جوجو سیوا که bows به شدت در موزیک ویدیو و لباس‌های عمومی او حضور دارند، گفتند که آن‌ها “سمبل قدرت و اعتماد به نفس” هستند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی وحید حاجی تبار

در ژوئن ۲۰۱۹، سازمان غذا و داروی آمریکا هشداری را در مورد سطوح خطرناک آزبست در یک جعبه لوازم آرایشی داغ جوجو سیوا اعلام کرد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جوجو سیوا
2.1/5 - (8 امتیاز)
1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • روژان
    4 سال پیش

    اینقد از این دختره بدم میاد