بیوگرافی کریستن چنووس

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی کریستن چنووس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 کریستن چنووس (به انگلیسی: Kristin Chenoweth) خواننده و بازیگر آمریکایی است.

زندگینامه کریستن چنووس

بیوگرافی کریستن چنووس

فعالیت هنری

سریال American Gods (خدایان آمریکایی) بعد از از دست دادن دو سازنده و تهیه کننده خود، حال در آستانه از دست دادن یکی از ستارگان محبوب خود یعنی کریستن چنووس است.

چندی پیش اعلام شد که سازندگان و دو تن از تهیه‌کنندگان اجرایی سریال American Gods (خدایان آمریکایی) یعنی برایان فولر و مایکل گرین به خاطر اختلاف‌نظرها و مشکلات مالی‌ای که با کمپانی FremantleMedia پیدا کرده بودند، این پروژه را ترک کردند و دیگر در فصل دو نقشی نخواهند داشت. درست چند روز بعد از انتشار این خبر مهم، مشخص شد که شبکه Starz ممکن است با مشکل جدیدی روبه‌رو و مجبور شود با مانع جدیدی دست و پنجه نرم کند. به موجب همین تغییرات در سازندگان و مسئولان اصلی پروژه، یکی از بازیگران محبوب این سریال هم به‌تازگی اعلام کرده که از حضور خود در فصل دوم چندان مطمئن نیست و به احتمال خیلی زیاد در فصل دوم سریال خدایان آمریکایی ایفای نقش نخواهد کرد.

کریستن چنووس که در این مجموعه تلویزیونی نقش ایستر، الهه سپیده دم آلمانی، را ایفا می‌کرد، در مصاحبه جدیدی که گزارشگر سایت خبری ورایتی با او ترتیب داده بود خطاب به گزارشگر و طرفداران این سریال درباره وضعیت خود و اینکه ممکن است شرایط حضور او در آینده‌ای نزدیک دستخوش تغییراتی شود صحبت کرد. او در این مصاحبه اعلام کرد که این برایان فولر بود که به خاطر گذشته مشترکی که این دو در پروژه تولید سریال Pushing Daisies با یکدیگر داشتند و با هم آشنا بودند، از او خواست که به تیم بازیگران این مجموعه تلویزیونی بپیوندد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی پویا بیاتی
او در این گفتگو اینگونه درباره پیوستن خود به پروژه صحبت کرد:

زمانی که برایان فولر سازنده و تهیه‌کننده اجرایی سریال American Gods بود، من برای ایفای نقش در چندین قسمت در این مجموعه حضور یافتم، اما حالا نمی‌دانم که چه کاری می‌خواهم انجام دهم و چه پیش خواهد آمد. حضور یا عدم حضور من در فصل دوم سریال American Gods کاملا به این بستگی دارد که چه کسی قرار است سازندگی و هدایت فصل جدید را بر عهده داشته باشد.

از طرف دیگر کریستن چنووس در این مصاحبه نکته مهم دیگری را عنوان کرد و آن هم این بود که دوستان بازیگر او که در این مجموعه با یکدیگر هم‌بازی بوده‌اند اعلام کرده‌اند که اگرچه در حال حاضر منتظر هستند تا ببینند چه اتفاقی در آینده بر سر این پروژه می‌آید و چه کسی را برای هدایت آن منصوب خواهند کرد، اما به‌شدت در این فکر هستند که آنها باید چه کنند؛ آیا آنها هم لازم است در پروژه بمانند یا از همین حالا تیم را ترک کنند. چنووس درباره این موضوع بیشتر صحبت کرد و گفت:

همه اعضای تیم بازیگری خیلی با یکدیگر درباره این موضوع صحبت می‌کنند. اتفاقا امشب هم قرار است همگی دور یکدیگر جمع شویم و درباره اینکه چه اتفاقاتی ممکن است در آینده بیفتد و بهتر است که ما چه کاری انجام دهیم، صحبت کنیم.

فیلم ها

آر وی
پلنگ صورتی
افسونگر
عجیب‌تر از داستان
دویدن با قیچی
فرزندان
فرزندان ۲
شرور

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کریستن چنووس
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه