بیوگرافی لی سون‌کیو

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی لی سون‌کیو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 لی سون‌کیو (زادهٔ ۲۵ اردیبهشت، ۱۳۶۸) که بیشتر با نام هنری «سانی» شناخته می‌شود، خواننده و بازیگر آمریکایی‌ست که در کره جنوبی فعالیت می‌کند.

زندگینامه لی سون‌کیو

بیوگرافی لی سون‌کیو

زندگی شخصی

در مرداد سال ۱۳۸۶، او به عنوان عضو گروه گرلز جنریشن (و بعدها یکی از زیرگروه‌های آن گرلز جنریشن-اوه!جی‌جی) وارد عرصهٔ موسیقی شد، گروهی که هم‌اکنون یکی از پرفروشترین هنرمندان کره جنوبی و محبوبترین گروه دخترانهٔ این کشور در سطح جهانی است.

جدا از فعالیت‌های گروهی، سانی تاکنون در تعداد زیادی پروژهٔ حاشیه‌ای مثل «ضبط ترانه برای فیلم‌ها و سریال‌ها»، «برنامه‌های سرگرمی تلویزیونی»، «هنرپیشگیِ موزیکال» و «میزبانیِ برنامه‌های رادیویی» انجام داده‌است.

حقایقی در مورد زندگی لی سانگ کیونگ

طبق گفته ی لی، او با دوستان مردش راحت است و به نوعی نگاه جنسیتی بین آن ها وجود ندارد.

لی در ابتدا تصور نمیکرد بازیگر و مدل شود. او در مدرسه موسیقی ثبت نام کرد و به امید اینکه روزی پیانیست شود به یادگیری پیانو پرداخت. اما یا اصرار دوستان و خانواده اش در مسابقات مدلینگ شرکت کرد و بدین ترتیب آغاز شهرت وی فراهم شد.

چشمان لی قهوه ای روشن است و در مصاحبه ای اعلام کرده است که رنگ چشم والدین او نیز قهوه ای روشن است. او همچنین می خواهد به همراه مادرش یک کافه تاسیس کند.

لی مسیحی است.

قد ووزن لی سانگ کیونگ

قد لی ۱٧۶ سانتی متر و وزن او ۴٩ کیلوگرم است.

همسر و دوست پسر لی سانگ کیونگ

لی مجرد است. او پس از سریال کیم بوک جو وزنه بردار، حدود ۵ ماه با نام جو هیوک رابطه عاشقانه داشت و آژانس هر دو این سلبریتی ها، رابطه آن ها را تایید کرده بودند اما در نهایت پس از مدت کوتاهی در سال ٢۰۱٧ از یکدیگر جدا شدند و علت جدایی را مشغله کاری زیاد عنوان کردند.

مطلب مرتبط:  بيوگرافی بهاره افشاری

طبق شایعات، لی قبلا با موزیسین هایی همچون ادی کیم، کانگ سئونگ یون، و سانگ مین هو رابطه عاشقانه داشته است. لی از سال ٢۰۱٧ و پس از جدایی از نام جو هیوک، با کسی رابطه ندارد.

مشخصات کلی

تاریخ تولد: ۱۵ مهٔ ۱۹۸۹ (سن ۳۰ سال)، شهرستان اورنج، کالیفرنیا، آمریکا
قد: ۱٫۵۷ متر
نام کامل: Lee Soon-kyu
فیلم: Koala Kid
گروه‌های موسیقی: گرلز جنریشن (از ۲۰۰۷)، گرلز جنریشن-اوه!جی‌جی، شهر اس.ام. (از ۲۰۰۷)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی لی سون‌کیو
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه