بیوگرافی کیم زولکیاک

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی کیم زولکیاک به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

کیم زولکیاک خواننده ای است که در سال ۲۰۰۸ توانست به شهرت بسیاری دست پیدا کند.

زندگینامه کیم زولکیاک

بیوگرافی کیم زولکیاک

زندگی شخصی

کیم زولکیاک اولین بار در مجموعه تلویزیونی واقعی زنان خانه‌دار آتلانتا ظاهر شد و در ۷ اکتبر ۲۰۰۸ بر روی براوو پخش شد. در بین فصول چهار و پنج ساله، Zolciak و او، که در آن زمان نامزد یکی از نمایشگاه‌های فیلم سازی شده بود، برای مراسم عروسی، درباره تدارکات عروسی و مقدمات عروسی، شرکت کردند. Zolciak با پخش آخرین قسمت خود در ۹ دسامبر ۲۰۱۲، زنان خانه‌دار واقعی را در وسط فصل پنجم ترک کرد.” Don’t “برای مراسم عروسی که بعداً به” Don’t ” تغییر نام داده می‌شود، در فصل پنجم خود در سال ۲۰۱۶ تغییر نام داد. Zolciak – Biermann برای دهمین فصل خود به عنوان “زنان خانه‌دار واقعی” بازگشت.

Zolciak – Biermann قرار بود در یک نمایش واقعیت جدید با هم‌کار واقعی زنان خانه‌دار، NeNe Leakes، به نام NeNe and و کیم: جاده ریچز تاسیس شود. با این حال، این شبکه بعداً تصمیم گرفت که با این برنامه حرکت نکند.

رقابت رقص با ستاره‌ها

Zolciak – Biermann در بیست و یکمین فصل رقابت رقص با ستاره‌ها رقابت کرد. او با رقصنده حرفه‌ای تونی Dovolani جفت شد. او در سپتامبر ۲۰۱۵، سه هفته به دلیل حمله ischemic transient کناره‌گیری کرد که او را از سفر هوایی منع کرد.

حرفه موسیقی در سال ۲۰۰۸ شروع به کار بر روی آلبوم موسیقی کشور کرد. او اولین تک آهنگ رقص “Tardy برای حزب” را در سال ۲۰۰۹ منتشر کرد و بعد از آن سال بعد با یک “remix EP” دنبال شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مازیار شاهی

در ۱۲ مارس ۲۰۱۳، Zolciak’s واقعی آتلانتا castmate، Kandi Burruss، و تهیه‌کننده و تهیه‌کننده هم‌کار، “رادنی”، “رادنی Vito”، با Zolciak برای سود بدست‌آمده از “Tardy برای حزب”، دادخواست داد. در این اسناد بایگانی‌شده، وکیل Burruss، RHOA castmate Phaedra، مدعی است که مشتری‌ها آهنگ “without”، مجوز یا رضایت شاکی را منتشر و به فروش می‌رسانند. Burruss همچنین به دنبال یک حکم منع موقتی برای جلوگیری از فروش بعدی این ترانه و “نابودی همه نسخه‌های of نقض حقوق انحصاری”، خسارت تنبیهی، هزینه‌های attorney’s و یک محاکمه هیات‌منصفه بود.

 

مشخصات کلی

تاریخ تولد: ۱۹ مهٔ ۱۹۷۸ (سن ۴۱ سال)، پنساکولا، فلوریدا، آمریکا
قد: ۱٫۷۵ متر
کودکان: Brielle Biermann، آریانا بیِرمِن، کش کید بیِرمِن، کایا رز بیِرمِن، Kroy Jagger Biermann, Jr.، کین رن بیِرمِن
والدین: کرن زولکیاک، جو زولکیاک
همسر: کروی بیِرمِن (ازدواج ۲۰۱۱)، دنیل توس (ازدواج ۲۰۰۱–۲۰۰۳)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کیم زولکیاک
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه