بیوگرافی ‏جاستین ثرو‏

4 سال پیش
3.2/5 - (5 امتیاز)

بیوگرافی ‏جاستین ثرو‏ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 جاستین ثرو بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال ۱۳۵۰ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار جاستین ثرو می‌توان به بازیگری در سریال باقی‌ماندگان، فیلم ابرذهن یا مگامایند یا کله کدو یا نابغه و فیلم جاده مالهالند اشاره کرد.

زندگینامه جاستین ثرو‏

بیوگرافی ‏جاستین ثرو‏

زندگی شخصی

جاستین ثرو نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۷۹ در ۲۹ سالگی در فیلم روانی آمریکایی به کارگردانی Mary Harron بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال باقی‌ماندگان، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای جاستین ثرو محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون کریستین بیل، Josh Lucas، Bill Sage و کلویی سونی را تجربه کرد.

جاستین ثرو در سال ۱۳۹۴ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم جاستین ثرو در این سال، بازیگری در سریال باقی‌ماندگان به کارگردانی Damon Lindelof و Tom Perrotta محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی جاستین ثرو بازی در سریال باقی‌ماندگان بوده است. جاستین ثرو سال ۱۳۹۴ در ۴۴ سالگی در سریال باقی‌ماندگان نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با Damon Lindelof همکاری داشته است. جاستین ثرو توانست با بازی در سریال باقی‌ماندگان تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر امی برنمن و Christopher Eccleston بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی یونس غزالی
سریال باقی‌ماندگان

جاستین ثرو علاوه‌بر سریال باقی‌ماندگان، سال ۱۳۸۹ در ۳۹ سالگی در فیلم ابرذهن یا مگامایند یا کله کدو یا نابغه نیز بازی کرده است. جاستین ثرو این‌بار با Tom McGrath یعنی کارگردان فیلم ابرذهن یا مگامایند یا کله کدو یا نابغه و هنرمندانی چون ویل فرل، جونا هیِل، برد پیت و تینا فی همکاری داشت.

با اینکه جاستین ثرو را بیشتر بعنوان بازیگر می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. جاستین ثرو علاوه‌بر بازیگر به‌عنوان نویسنده و کارگردان نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین آثار جاستین ثرو در حرفه‌ی نویسنده، فیلم زولندر ۲، فیلم دوران راک، فیلم مرد آهنی ۲ و فیلم تندر گرمسیری است. مهم‌ترین اثر جاستین ثرو در حرفه‌ی کارگردان، فیلم Dedication است.

در این سال‌ها جاستین ثرو با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران Ben Stiller با ۳ مرتبه، درو بریمور با ۲ مرتبه، پل راد با ۲ مرتبه و ویل فرل با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با جاستین ثرو داشته‌اند.

مشخصات کلی

تاریخ تولد: ۱۰ اوت ۱۹۷۱ (سن ۴۸ سال)، واشینگتن، دی.سی.، آمریکا
قد: ۱٫۷۵ متر
همسر: جنیفر آنیستون (ازدواج ۲۰۱۵–۲۰۱۷)
نامزد دریافت جایزه: جایزهٔ انجمن بازیگران فیلم برای بهترین گروه بازیگری در سریال درام، بیشتر
کتاب‌ها: Iron Man 2: Public Identity، Iron Man 2: The Official Movie Storybook، Marvel Movie Collection: Iron Man 3

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ‏جاستین ثرو‏
3.2/5 - (5 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه