بیوگرافی لیندزی لوهان

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی لیندزی لوهان به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 لیندزی مورگان (دی) لوهان (به انگلیسی: Lindsay morgan (Dee) Lohan) (زاده ۲ ژوئیه ۱۹۸۶) دورگهٔ ایتالیایی و ایرلندی، بازیگر، مانکن و خواننده پاپ آمریکایی است.

زندگینامه لیندزی لوهان

بیوگرافی لیندزی لوهان

زندگی شخصی

وی یک از چهره‌های سرشناس هالیوودی و زندگی‌اش پر از حادثه‌ها و حاشیه‌های گوناگون است. اعتیاد به الکل، مواد مخدر، سرقت و قمار و دادگاه‌های پیاپی، چیزهایی است که با زندگی این بازیگر سینمای هالیوود آمیخته است. او همواره یکی از خبرسازها است. او در سن ۱۷ سالگی جذابترین ستاره سینمای هالیوود لقب گرفت است و در سال ۲۰۰۸ رده نهم مجلهٔ ماکسیم را در برترین‌های سال از آن خود دارد.

لیندزی لوهان در سپتامبر ۲۰۰۸ میلادی، پیشنهاد ۷۰۰ هزار دلاری مجله پلی‌بوی مبنی بر عریان شدن در شماره مخصوص ژانویه ۲۰۰۹ میلادی به مناسبت ۵۵ سالگی این مجله را رد کرد، اما نهایتاً در پی دریافت مبلغی معادل با یک میلیون دلار آمریکا، به صورت عریان و با گریم مریلین مونرو، در شمارگان ژانویه ۲۰۱۲ مجله پلی‌بوی ظاهر شد.

وی دارای گرایش جنسی، دوجنس‌گرا است.

پدر «لیندزی لوهان»از روابط عاطفی میان دخترش و «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی خبر داد.

زندگی‌نامه

لیندسی لوهان در نیویورک به دنیا آمد و در متریک-لانگ ایلند نیویورک بزرگ شد، لوهان شغل نمایش خودش را از کوچکی برای مدهای بچگانه مجله و آگهی‌های تلویزیونی شروع کرد، درسن ۱۰ سالگی وارد حرفه بازیگری شد در سال ۲۰۰۴لوهان همچنین وارد دنیای موزیک شد لوهان یک خانه دربورلی هیلز کالیفرنیا دارد اما اکثر اوقات در نیویورک و در کنار خانواده اش است، مدل صورت پر لک و موهای بور آغاز کار لوهان برایفورد مدل در ۳ سالگی بود، چشم‌های ابی و موهای بلوند باعث تقاضاهای زیادی از لوهان شد که لوهان اولین کار خودش را پیدا کرد، پافشاری لوهان باعث شد که سرانجام بیش از ۱۰۰چاپ از لیندسی برای تبلیغ‌های تویس ار چاپ شود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جوانا کسیدی

در ۲۷ ژانویه ۲۰۱۷ پس از این که لیندزی تمام پست‌های اینستاگرام خود را حذف کرد و پیامی با عنوان «السلام علیکم» بر جای نهاد، شایعاتی پخش شد که او به اسلام گرویده است. بسیاری از کاربران مسلمان رسانه‌های اجتماعی به او تبریک گفته و ورود او به دینشان را خیرمقدم گفتند. به هرروی، مادر وی دینا لوهان گفت که او صرفاً دارد از رسانه‌های اجتماعی مدتی فاصله می‌گیرد و خواسته پیامی به عربی بگذارد.

فیلم‌شناسی

فهرست برخی از فیلم‌هایی که لیندزی لوهان در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است:

هربی پرواز می‌کند
گودزیلا
تعطیلات
اسکری مووی ۵
دختران بدجنس
فقط شانس من
جمعه عجیب
درد زایمان
دره‌های عمیق

مشخصات کلی

تاریخ تولد: ۲ ژوئیهٔ ۱۹۸۶ (سن ۳۳ سال)، برانکس، نیویورک، ایالت نیویورک، آمریکا
قد: ۱٫۶۵ متر
نام کامل: Lindsay Dee Lohan
خواهر و برادر: الی لوهان، Michael Lohan Jr.، کودی لوهان، اشلی هورن
والدین: دینا لوهان، مایکل لوهان

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی لیندزی لوهان
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه