بیوگرافی ملانی مارتینز

4 سال پیش
4.9/5 - (61 امتیاز)

بیوگرافی ملانی مارتینز به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 ملانی ادل مارتینز (به انگلیسی: Melanie Adele Martinez) (زاده ۲۸ آوریل ۱۹۹۵) خواننده، ترانه‌سرا، کارگردان نماهنگ و عکاس آمریکایی است.

زندگینامه ملانی مارتینز

بیوگرافی ملانی مارتینز

زندگی شخصی

وی در آستوریا، کویینز زاده شده‌است و در جزیرهٔ لانگ آیلند در بالدوین، نیویورک بزرگ شده‌است. مارتینز در برنامهٔ تلویزیونی آوا به شهرت رسید. اما در هفتهٔ پنجم از مسابقه حذف شد که این اتفاق او را به سمت مستقل شدن هدایت کرد. در سال ۲۰۱۴ اولین کار مستقل خود خانه عروسکی را در قالب یک آلبوم چندآهنگه منتشر کرد که شامل تک‌آهنگ‌های خانه عروسکی و چرخ فلک بود که از آن در تریلر سریال تلویزیونی داستان ترسناک آمریکایی: نمایش عجایب استفاده شد. در سال ۲۰۱۵ مارتینز آلبوم مفهومی خود را به نام گریه کن بچه که شامل تک‌آهنگ‌هایی مانند مهمانی ترحم‌برانگیز، صابون و فنجان یک جرعه بود منتشر کرد.او چندین آلبوم لیک شده نیز منتشر کرده است.

اوایل زندگی

مارتینز از والدین اهل جمهوری دومینیکن و پورتوریکو در آستوریا، کویینز، ایالات نیویورک زاده شد. هنگامی که مارتینز چهار سال داشت والدین وی به بالدوین، نیویورک در لانگ آیلند مهاجرت کردند. وی در هنگام بزرگ‌شدن به ترانه‌های خوانندگانی چون برندی نروود، بریتنی اسپیرز، شکیرا، بیتلز، توپاک شکور، نوتوریوس بی. آی. جی و کریستینا آگیلرا گوش می‌کرد و می‌خواست که از سن نوجوانی یک خواننده باشد.

جنجال
تیموتی هلر کسی که وی با مارتینز سابقه دوستی داشته‌است، در ۴ دسامبر ۲۰۱۷، از طریق حساب توییتر خود اعلام کرد که مارتینز وی را مورد حمله جنسی قرار داده و به او تجاوز جنسی کرده‌است.روز بعد مارتینز در واکنش به اتهامات هلر در یک توییت به وی نوشت «وحشت‌زده و متأثر شده» و هلر هرگز در واکنش به مارتینز هیچ‌چیز نگفت. مارتینز ترانه Piggyback را در پاسخ به اتهامات هلر در ساوندکلاود منتشر کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی رضا رضایی پایور

آلبوم شناسی
خانه عروسکی (۲۰۱۴)
بچه گریون (۲۰۱۵)
(Cry Baby’s Extra Clutter EP (۲۰۱۶

(۲۰۱۹) K-12
تورها
تور خانهٔ عروسکی (۱۴–۲۰۱۳)
تور بچه گریون (۱۶–۲۰۱۵)

مشخصات کلی

تاریخ تولد: ۲۸ آوریل ۱۹۹۵ (سن ۲۴ سال)، آستوریا، نیویورک، ایالت نیویورک، آمریکا
قد: ۱٫۵۷ متر
فیلم: K-12

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ملانی مارتینز
4.9/5 - (61 امتیاز)
1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • YBehravan
    3 سال پیش

    بعضی از آهنگاش واقعا پر معنی هستن و جالبه که تو آهنگاش از اصوات مختلف که متفاوت با سبک های معمولی هستن استفاده میکنه