بیوگرافی نیکی میناژ

4 سال پیش
بیوگرافی نیکی میناژ
Rate this post

بیوگرافی نیکی میناژ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 نیکی میناژ متولد ۸ دسامبر ۱۹۸۲ در ترینیداد و توباگو، خواننده می باشد.

زندگینامه نیکی میناژ

بیوگرافی نیکی میناژ

زندگی شخصی

تا پایان مقطع دبیرستان تحصیل کرده است، کار خود را با پیش خدمتی رستوارن شروع کرد سپس وارد گروه رپ شد و حالا به شاهزاده رپ موسیقی معروف است.

خانواده

نیکی میناژ با نام اصلی اونیکا تانیا ماراژ در ترینیداد و توباگو متولد شد.

پدرش رابر مارچ با اصلیت هندی مدیر اجرایی و مادرش اصالتا آفریقایی و حسابدار بود او سه خواهر و یک برادر دارد و تا ۵ سالگی نزد مادر بزرگ خود زندگی می کرد.

بعد از جدایی مادر از پدر الکی اش به آمریکا مهاجرت کردند.

از دبیرستان تا کار

نیکی بعد از پایان دبیرستان در رشته موسیقی و هنرهای نمایشی در سال ۲۰۰۱ وقتی ۱۹ ساله بود بعنوان بازیگر تجربه کوتاهی را در عرصه تئاتر بدست آورد.

بعد از اینکه در راه رسیدن به علاقه خود در بازیگری ناکام ماند بعنوان پیشخدمت در رستوران رد لابستر مشعول شد اما بخاطر بی ادبی به مشتریان اخراج شد.

او مدتی منشی دفتری در وال استریت بود و بعدها تا ۱۵ شغل دیگر را نیز تجربه کرد که از همگی اخراج شد …

ورود به خوانندگی

نیکی در سال ۲۰۰۴ وارد یک گروه رپ هیپ هاپ شد اما مدتی بعد گروه را ترک کرد و تصمیم گرفت بصورت مستقل بخواند و در اینترنت به اشتراک بگذارد.

قرارداد تجاری

بعد از انتشار آهنگ هایش در سال ۲۰۰۷ مدیر شرکت هنری Brooklyn با او قرارداد ۱۸۰ روزه بست، او در ۵ ژوئیه ۲۰۰۷ اولین مجموعه آهنگ های خود را عرضه کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مهدی بهزادپور (بهزاد)

میناژ توانست در سال ۲۰۰۸ لقب هنرمند زن سال را از جشنواره آندرگراند بگیرد و در سال ۲۰۰۹ با با آهنگ هایش توانست مورد توجه رسانه ها قرار بگیرد.

آلبوم و شهرت

در سال نیز ۲۰۱۰ با انتشار اولین آلبوم خود بنام جمعه صورتی جایگاه دوم پرفروش ترین آلبوم در بین ۲۰۰ اثر را از آن خود کرد و سال ۲۰۱۱ با بریتنی اسپیرز آهنگ مشترکی خواند.

برگزاری چند مشترک با اسپیرز او را به شهرت جهانی رساند.

پرفروش ترین رپر تاریخ

در سال ۲۰۱۲ دومین آلبوم خود بنام جمعه صورتی : نسخه جدید رومن و سال ۲۰۱۴ سومین آلبومش به نام اثر انگشت صورتی او را به تنها رپر زن تاریخ موسیقی تبدیل کرد که هر ۳ آلبوم اش بیش از ۵ میلیون نسخه فروش داشت.

شروع بازیگری

در سال ۲۰۱۲ بعنوان صدا پیشه در انیمیشن عصر یخبندان حضور داشت و سال ۲۰۱۳ با حضور در فیلم زن دیگر در کنار بازیگر سرشناسی چون کامرون دیاز فعالیت بازیگری را نیز آغاز کرد.

روابط و ازدواج

نیکی میناژ در سال ۲۰۱۴ به رابطه ۱۴ ساله خود با سافاری ساموئلز پایان داد و از سال ۲۰۱۵ با میک میل خواننده رپ وارد رابطه شد اما آنها در ۵ ژانویه ۲۰۱۷ از هم جدا شدند.

مسیحی معتقد

او خود را معتقد به دین مسیحیت می داند و می گوید از زمانی که شروع به رفتن کلیسا کرده زندگی اش تغییرات بسیاری کرده و آرامش رسیده است.

فعالیت های خیرخواهانه

خانم میناژ یکی از خیرهای دست و دل باز است.

از کنسرت رایگان برای نیروهای نظامی تا پخش غذا برای شهر نیویورک در طوفان سال ۲۰۱۲ و پرداخت کمک هزینه تحصیلاتی برای ۳۰ نفر از طرفدارانش از ۵۰۰ تا ۶۰۰۰ دلار و کمک به تجهیز روستاهای هند و صلیب سرخ از اقدامی انسانی این هنرمند می باشد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جمی کندی

مدلینگ

میناژ از سال ۲۰۱۰ با شرکت آرایشی MAC وارد همکاری شد

سپس مدل برندهای کاسیو و لاک ناخن بود و در سال ۲۰۱۲ مدل تبلیغاتی گوشی نوکیا لومیا ۹۰۰ شد.

او مدتی هم با پپسی برای تبلیغات و ساخت آهنگ همکاری می کرد.

تجارت شخصی

از سال ۲۰۱۳ نیز محصولات اختصاصی خود از رژ لب و براق کننده تا مدل لباس، لوازم خانگی، نوشیدنی، عطر تا اپلیکیشن انتشار موسیقی بی کلام tidal رو عرضه کرد.

آلبوم‌های بیوگرافی نیکی میناژ
جمعه صورتی (۲۰۱۰)
جمعه صورتی: نسخه جدید رومن (۲۰۱۲)
د پینک‌پرینت (۲۰۱۴)
ملکه (۲۰۱۸)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی نیکی میناژ
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه