بیوگرافی پاریس هیلتون

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی پاریس هیلتون به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 پاریس ویتنی هیلتون (به انگلیسی: Paris Hilton) (زاده ۱۷ فوریه ۱۹۸۱) هنرپیشه، خواننده و مدل آمریکایی است.

زندگینامه پاریس هیلتون

بیوگرافی پاریس هیلتون

زندگی شخصی

پاریس هیلتون از وارثان و دختر ریچارد هیلتون صاحب هتل‌های زنجیره‌ای هیلتون است. در سال ۲۰۱۳ فیلمی توسط سوفیا کاپولا دختر فرانسیس فورد کاپولا ساخته شد به نام Blling Ring که در آن ماجرای واقعی دستبرد به خانه پاریس هیلتون و چند خواننده دیگر را نشان داد. در این فیلم وسایل و علایق شخصی بعضی افراد مشهور نشان داده می‌شود. همچنین فیلم یک شب در پاریس در سال ۲۰۰۱ میلادی با محتوای آمیزش جنسی پاریس هیلتون با دوست پسرش ریک سالومان تصویربرداری شد. این فیلم در ابتدا برای نشر عمومی ساخته نشده بود، ولی در سال ۲۰۰۴ میلادی اکران شد.

حاشیه ها

«پاریس هیلتون» بازیگر، خواننده، مدل و چهره مشهور دنیای هنر و سرگرمی سرانجام سکوت خود را شکست و برای نخستین بار درباره فیلمی که از رابطه جنسی او با دوست پسر سابقش منتشر شد، سخن گفت.

این فیلم «یک شب در پاریس» نام دارد و در سال ۲۰۰۳ میلادی در فضای مجازی منتشر شد.

انتشار صحنه های اروتیک و رابطه جنسی پاریس هیلتون با «ریک سالومان» سر و صدای زیادی کرد و به یک جنجال بزرگ رسانه ای تبدیل شد.

پاریس هیلتون در جریان گفتگویی تلویزیونی با انتقاد شدید از دوست پسر سابقش، او را مسبب اصلی این واقعه تلخ معرفی کرد.

به گفته پاریس هیلتون او در آن زمان فقط ۱۸ سال داشت و عاشق ریک بود، به همین دلیل درخواست او برای فیلمبرداری از رابطه جنسی خود را پذیرفت. او گفت هرگز تصور نمی کرد ریک سالومان از اعتمادش سوءاستفاده کند و این فیلم خصوصی را برای کسب درآمد به سایتهای زرد و مستهجن بفروشد. پاریس هیلتون انتشار این فیلم را یکی از تلخ ترین وقایع زندگی توصیف کرد چرا که به شهرت، اعتبار و شخصیتش لطمه زد و او را دچار مشکلات روحی بسیاری کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی الیزابت پرکینز

این هنرمند آمریکایی با چشمانی اشکبار گفت، آرزو داشته در افکار عمومی مانند پرنسس دایانا و سایر زنان مطرح و با شخصیت جهان باشد ولی انتشار این نوار کاخ آروزهای او را ویران کرد و تا مدتها افسرده بود. پاریس هیلتون ۳۶ ساله، ریک سالومان را فردی هوسباز، خودشیفته و بی اخلاق توصیف کرد که توجهی به عواطف و احساسات زنان ندارد، مردی که ایکاش هرگز ملاقات نمی کرد.

اریک سالومان پس از جدایی از پاریس هیلتون، روابط جنجالی و نافرجام دیگری با هنرمندانی مانند «شانون دورتی» ور«پاملا اندرسون» داشت و از پوکربازهای مشهور شهر لاس وگاس در ایالت نوادا است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی پاریس هیلتون
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه