بیوگرافی کری هیلسون

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی کری هیلسون به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 کری لین هیلسون (به انگلیسی: Keri Lynn Hilson) (زادهٔ ۵ دسامبر ۱۹۸۲) خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی است.

زندگینامه کری هیلسون

بیوگرافی کری هیلسون

زندگی شخصی

او هنگامی خود را به‌عنوان یک ترانه‌سرا شناساند که به‌عنوان عضوی از گروهی از نویسندگان و تهیه کنندگان با نام گروه کلاچ در دهه ۲۰۰۰، برای هنرمندانی مانند بریتنی اسپیرز، سی‌یرا، جنیفر لوپز، بیانسه، لوداکریس و آشر ترانه می‌نوشتند.

کری هیلسون خواننده و ترانه ‌سرای آمریکایی است. او هنگامی خود را به‌ عنوان یک ترانه ‌سرا شناساند که به ‌عنوان عضوی از گروهی از نویسندگان و تهیه کنندگان با نام گروه کلاچ در دهه ۲۰۰۰، برای هنرمندانی مانند بریتنی اسپیرز، سی ‌یرا، جنیفر لوپز، بیانسه، لوداکریس و آشر ترانه می ‌نوشت. اگر چه او در دنیای موسیقی شهرت زیادی دارد اما ما از زندگی خصوصی او چیز زیادی نمی دانیم.

زمانی که صحبت از کار هنری می شود، کری هیلسون اولین نفری ست که در صحنه حاضر شده و سخت کار می کند اما وقتی در مورد زندگی خصوصی اش از او می پرسند، او عقب می کشد و لب تر نمی کند. ما از روابط عاطفی او چیز زیادی نمی دانیم تنها در این حد که او در سال ۲۰۱۶ با سرج ایباکا به مدت یک سال و در سال ۲۰۱۷ با یک ورزشکار معروف وارد رابطه عاطفی شد که آن هم دوام زیادی نداشت. زمانی که صحبت از زندگی خصوصی کری می شود، او خیلی محتاط رفتار می کند و هر اطلاعاتی را بروز نمی دهد. در واقع او در این زمینه بسیار آرام و کم حرف است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی منوچهر چشم‌ آذر

زندگی‌نامه
او در ۵ دسامبر ۱۹۸۲ در دکیتر، جورجیا زاده و بزرگ شد.

آلبوم‌ها
In a Perfect World… :۲۰۰۹
No Boys Allowed :۲۰۱۰

مشخصات کلی

تاریخ تولد: ۵ دسامبر ۱۹۸۲ (سن ۳۷ سال)، دیکاتر، جورجیا، آمریکا
قد: ۱٫۷۵ متر
همسر: ساموئل سوبا (ازدواج ۲۰۰۲)
فیلم: تقریباً کریسمس، ریدیک، Love By The 10th Date، Think Like A Man

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کری هیلسون
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه