بیوگرافی دیوید باکلی

4 سال پیش
بیوگرافی دیوید باکلی
Rate this post

بیوگرافی دیوید باکلی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 دیوید باکلی (انگلیسی: David Buckley؛ زادهٔ ۷ ژوئن ۱۹۷۶) یک موسیقی‌دان و آهنگ‌ساز اهل انگلستان است.

زندگینامه دیوید باکلی

بیوگرافی دیوید باکلی

زندگی شخصی

از آثاری که وی آهنگسازی آن‌ها را به عهده داشته‌است، می‌توان به پادشاهی ممنوعه، جیسون بورن، شهر و ندای وظیفه: اشباح اشاره نمود.

در ۱۹۷۶ در لندن متولد شد ، اولین درگیری باکلی با موسیقی فیلم به عنوان یک گروه کر کلیسای جامع در کلیسای جامع کلیسای جامع انجام شد و در آن زمان قطعه پیتر گابریل را بابت آخرین تجربه وسوسه مسیح مارتین اسکورسیزی اجرا کرد.

 وی تحصیلات موسیقی خود را در دانشگاه کمبریج ادامه داد. در سال ۲۰۰۶ باکلی به لس آنجلس رفت تا در تعدادی از قطعات هری گرگسون-ویلیامز همکاری کند ، از جمله شرک ، Gone Baby Gone ، Flushed Away ، آرتور کریسمس ، Prince of Persia: The Sands of Time و Number 23. علاوه بر اینکه برای گرگسون ویلیامز کار می کند ، وی موسیقی دیگری را نیز برای دنی الفمن در فیلم هایی از جمله American Hustle ، Big Eyes و تمام فیلم های Fifty Shades (از جمله قطعه کر) “سعادت” و برای هانس زیمر و روپرت گرگسون-ویلیامز در داستان های زمستانی و زن شگفت انگیز نوشت.

تجربه کار با بزرگان

او با فیلمسازانی از جمله ریدلی و تونی اسکات ، بن افلک ، ژول شوماخر ، راب مینکف ، لوک بسون و تیلور هاکفورد همکاری کرده است. شهرت قابل توجه او شامل فیلم های شهر ، جیسون بورن ، پاپیلون ، پادشاهی ممنوعه و فرشته افتاده است. او همچنین آهنگساز سریال تلویزیونی CBS با عنوان تحسین برانگیز همسر خوب (The Good Woman) است. موسیقی او از فیلم The Wife به طور برجسته در فیلم جوی دیوید ا. راسل سال ۲۰۱۵ به نمایش درآمد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی اردشیر روحانی

باکلی در لیست BAFTA با عنوان “Brits to Watch” گنجانده شد ، دریافت کننده جوایز بی ام و BMI است ، و نامزد جایزه امی در سال ۲۰۱۷ را برای موسیقی برجسته می باشد.

مشخصات کلی

تاریخ تولد: ۷ ژوئن ۱۹۷۶ (سن ۴۳ سال)، لندن، بریتانیا
آلبوم‌ها: Batman: Arkham Knight, Vol. 1 (Original Video Game Score)
کمپانی‌های ناشر موسیقی: اکتیویژن، Back Lot Music
آموزش: Wells Cathedral School، دانشگاه كمبريج

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی دیوید باکلی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه