بیوگرافی علیرضا روزگار

6 سال پیش
عکس اینستاگرام علیرضا روزگار در کنسرتش
4.8/5 - (9 امتیاز)

بیوگرافی علیرضا روزگار همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

علیرضا روزگار متولد ۱۳۶۰ در مرودشت، یکی از شهرهای استان فارس، خواننده است.

زندگینامه علیرضا روزگار

بیوگرافی علیرضا روزگار

فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی برق است، وی دارای سه برادر و دوخواهر دارد و خودش فرزند پنجم خانواده می باشد، پدرش موذن وقاری قرآن و بسیار خوش صدا بوده است. در یک خانواده متوسط و مذهبی متولد شد.خودش میگوید: مرحوم پدرم از قشر کارگر بود و اگر صدایی دارم میراث ایشان است چرا که صدای خیلی خوبی داشتند و قاری قرآن و مؤذن بودند اگرچه من معتقدم حتی نصف ایشان هم صدا ندارم.

آغاز کار هنری

در دوران دانشگاه و دانشجویی نواختن گیتار را یاد گرفتم. پیش از این اتفاق خواندن را دنبال می‌‌ کردم در همان دوره دوست آهنگسازی داشتم که وقتی علاقه من به این حوزه را دید، چیزهایی از آهنگسازی و ملودی سازی را بهم یاد، پیوسته مسیر موسیقی را دنبال می‌‌ کردم اما متاسفانه در همان ابتدا به افرادی برخورد نکردم که باعث شکوفایی استعداد من در این زمینه بشوند و کارهایم به سرانجام خوبی برسد و بر همین اساس، آرام آرام اما به صورت پیوسته پیش رفتم و به همراه برادرم مصطفی تنظیم‌ های اولیه‌ ای را در سال ۸۳ و ۸۴ انجام دادیم.

حاشیه ها

شهرت با آهنگ ناری ناری علیرضا روزگار
علیرضا روزگار بر خلاف علاقه و تمایلش آهنگ ناری ناری را سال ۸۷ منتشر کرد. او با این آهنگ به شهرت رسید وی در مورد ساخت این آهنگ می گوید : شعر و ملودیش را خیلی وقت بود ساخته بودم ولی به دلیل اینکه تفاوت سبک این قطعه با سبک کاری خودم، دوست نداشتم آن را بخوانم ولی به اصرار اطرافیانم کار را تنظیم کردیم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی حمیدرضا دیبازر

برادر تنظیم کننده علیرضا روزگار
برادرم مهندس مصطفی روزگار که تنظیم کننده و آهنگساز ترانه های من است و به جرات می توانم بگویم که هفتاد درصد از کارهای من را برادرم مصطفی تنظیم کرده است. البته هنر در خانواده ما ارثی است.

نوع موسیقی و سبک علیرضا روزگار
بنده علاقه ای به موسیقی شاد ندارم ولی موسیقی غمگین را شدیدا دوست دارم و از آن جایی که تن صدای من غمگین است سعی می کنم با غم وسوز دل بخوانم، سبک من پاپ است. سبک پاپی که شرقی ها به آن تمایل دارند.

علت کار نکردن از سال ۸۴ علیرضا روزگار
ما در دی یا بهمن سال ۸۳ کنسرت تهران مان را برگزار کردیم، نوروز سال ۸۴، کنسرت کیش را برگزار کردیم. تا آنجا که به یاد دارم بعد از این برنامه به تهران بازگشتیم و بعد یک کنسرت هم در اصفهان اجرا کردیم. کم کم زمان انتخابات فرا رسید و در نهایت با تغییر و تحولاتی که پیش آمد، کار برای من سخت شد. من خیلی حوصله آن جریانات را نداشتم در نتیجه به سمت کمتر خواندن و به مرور، نخواندن پیش رفتیم.

معیار انتخاب شعرهای علیرضا روزگار
مهم ترین معیارم واقع گرایی ترانه است. واقع گرایی به این معنی که اشعار و ترانه های خودم در دنیای واقعی برایم اتفاق افتاده باشد و اگر اشعاری از دیگر شاعران دریافت کرده ام گوشه ای از آن اتفاق در زندگی ام قابل لمس باشد.

سبک موسیقی مورد علاقه علیرضا روزگار
من به سبک رپ علاقه دارم با اینکه خودم پاپ می خوانم در موسیقی های اصیل هم استاد شجریان را دوست دارم، سیاوش شمس هم الگویم برای ورود به خوانندگی و موسیقی بود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فخریه اوجن

ترانه سرایی علیرضا روزگار
بیشتر ترانه ها را خودش سروده ولی در آلبوم جدیدش از شاعران و ترانه سراهای دیگر هم استفاده کرده چون آلبوم جدید متفاوت تر از کارهای قبلیش است. سبک کارها با تمام کارهایی که مردم از او شنیده اند فرق می کند. در یک سال اخیر هم سبک کارهایش تغییر کرده است.

ازدواج علیرضا روزگار
علیرضا روزگار ازدواج کرده و در مرحله نامزدی است، وی زیاد مایل به گفتگو در این مورد نیست.

سقف آرزوها علیرضا روزگار
برای آرزو نمیشود سقف در نظر گرفت، یک چیز نامحدودی است و هرچه بالاتر میروید سقف آرزوهایتان بالاتر می رود، شاید قبلا دلم می خواست در این نقطه باشم که الان هستم ولی شاید الان بخواهم در نقطه دیگری باشم که ۳ برابر این باشد. من خواننده ای هستم که پله پله بالا میروم و جزو خوانندگانی نبودم که یک دفعه بالا می روند و بعد پایین می آیند. من پله پله به سمت جلو می روم و سقفی برای آرزوهایم در نظر نگرفتم.

فعالیت های هنری علیرضا روزگار

آلبوم ها

بوسه پنهانی
خداحافظ
عطر موهات
پرم از گریه
و آلبوم بی کسی

تک آهنگ ها :

جمعه
خدایا
پرم از گریه
امون
امشب دل تنهای من
من تو رو تو کی
میترسم
ناری ناری
و چندین آهنگ دیگر

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی علیرضا روزگار
4.8/5 - (9 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه