بیوگرافی ویکتوریا بکام

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی ویکتوریا بکام به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 ویکتوریا بکام با نام اصلی کرولاین آدامز به انگلیسی Victoria Beckham در ۱۷ آوریل ۱۹۷۴ در هارلو، اسکس انگلیس متولد شد.

زندگینامه ویکتوریا بکام

بیوگرافی ویکتوریا بکام

زندگی شخصی

پدرش آنتونی ویلیام آدامز مهندس الکترونیک و مادرش ژاکلین دورین آرایشگر هستند.

ویکتوریا یک خواهر به نام لوئیز و یک برادر به نام کریستین آدامز دارد.

قد او ۱۶۳ سانتمیتر می باشد.

پس از تماشای یک فیلم مشهور در مورد موسیقی در سال ۱۹۸۰، تصمیم گرفت تا حرفه موسیقی را دنبال کند، در سال ۱۹۹۱، ویکتوریا وارد دانشکده هنر تئاتر لاین در اپسم، ساری شد و در رشته ی رقص و مدلینگ به تحصیل پرداخت.

در نهایت سال ۱۹۹۴ او عضو گروه موسیقی اسپایس گرلز شد و در کنار جری هالیول، اما بانتون، ملانی براون و ملانی چیسهولم توانست به شهرت برسد، گروه اسپایس گرلز یکی از بهترین گروه های موسیقی جهان به شمار می رفت که آلبوم هایشان بیشترین فروش را در جهان داشته است.

ویکتوریا در سال ۲۰۰۰ از این گروه جدا شد و مدتی یه تنهایی آلبوم های موسیقی منتشر کرد اما در نهایت در سال ۲۰۰۴ موسیقی را کنار گذاشت. ویکتوریا مجددا در سال ۲۰۰۷ به گروه اسپایش گرلز پیوست و این گروه در المپیک ۲۰۱۲ به اجرای موسیقی پرداختند.

پس از اینکه از موسیقی کناره گیری کرد به دنیای مد و فشن وارد شد و در سال ۲۰۱۱ به طور رسمی خط تولید لباس های جین با نام DVB style و برند تولید لباس، عطر، لوازم آرایشی و عینک آفتابی خود را با نام ویکتوریا بکام راه اندازی کرد.

مطلب مرتبط:  بيوگرافی سوسن پرور
زندگی

ویکتوریا بکام در سال ۱۹۹۵ با کوری هایم بازیگر کانادایی دوست شد اما این رابطه به زودی با توافق دو طرف به پایان رسید، او در سال ۱۹۹۷ با دیوید بکام بازیکن تیم فوتبال منجستر یونایتد دوست شد، این دو در سال ۱۹۹۸ نامزد شدند و در تاریخ ۴ ژوئیه ۱۹۹۹ در قلعه لوتترلستون، ایرلند ازدواج کردند.

حاصل این ازدواج سه فرزند پسر به نام های بروکلین بکام متولد سال ۱۹۹۹، رومئو بکام متولد سال ۲۰۰۲، کروز بکام متولد سال ۲۰۰۵ و یک فرزند دختر به نام هارپر سون بکام متولد سال ۲۰۱۱ هستند.

ویکتوریا و همسرش دیوید بکام از مهمانان ویژه عروسی سلطنتی پرنس ویلیام و کیت میدلتون و همچنین پرنس هری و مگان مارکل بودند.

ثروت او حدود ۳۰۰ میلیون دلار تخمین زده می شود.

ویکتوریا در سال ۲۰۰۱ کتاب زندگی نامه ی خود با نام یادگیری پرواز را منتشر کرد، او همچنین در سال ۲۰۰۶ کتابی در باره ی مورد و فشن به نام فقط نیم اینچ بیشتر : مو، پاشنه کفش و هر چیزی بین آن ها را منتشر کرد.

در ایران با نام ویکتوریا بکهام هم شناخته می شود

مشخصات کلی

تاریخ تولد: ۱۷ آوریل ۱۹۷۴ (سن ۴۶ سال)، هارلو، بریتانیا
قد: ۱٫۶۳ متر
نام مستعار: Spice Posh
همسر: دیوید بکام (ازدواج ۱۹۹۹)
کودکان: بروکلین جوزف بکام، رومئو جیمز بکام، هارپر سون بکهام، کروز بکام

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ویکتوریا بکام
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه