بیوگرافی شارلوت گنسبور

4 سال پیش
بیوگرافی شارلوت گنسبور
Rate this post

بیوگرافی شارلوت گنسبور به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 شارلوت لوسی گَنسبور زادهٔ ۲۱ ژوئیهٔ ۱۹۷۱ خواننده و بازیگر انگلیسی-فرانسوی و دخترِ بازیگر انگلیسی جین برکین و خواننده و آهنگساز فرانسوی سرژ گنسبور است.

زندگینامه شارلوت گنسبور

بیوگرافی شارلوت گنسبور

زندگی شخصی

شریک دیرینه گینزبورگ بازیگر / کارگردان فرانسوی-اسرائیلی ایوان آتال است که وی در مجموعه فیلم Aux yeux du monde در سال ۱۹۹۱ با او ملاقات کرد.

گینزبورگ و آتال ازدواج نکرده اند ، و گینزبورگ عدم تمایل خود را به این کار به این واقعیت نسبت داده است که والدینش هرگز ازدواج نکرده اند. Attal علناً در ۱۹ ژوئن ۲۰۱۳ در جریان مراسم اهدای جوایز هنگام دریافت نشان ملی شایستگی فرانسه به گینزبورگ پیشنهاد ازدواج داد. در آوریل سال ۲۰۱۴ ، Attal تأیید کرد که آنها هنوز هم ازدواج نکرده اند ، و هیچ برنامه ای برای ازدواج ندارند. در کنار هم آنها سه فرزند دارند: یک پسر ، بن (بن ۱۹۹۷) ، و دختران آلیس (به دنیا آمد ۲۰۰۲) و جو (د. ۲۰۱۱).

گینزبورگ در پاریس متولد شد و بیشتر عمر خود را در این شهر گذراند تا درگذشت خواهرش کیت بری. از سال ۲۰۱۴ او و خانواده اش به شهر نیویورک نقل مکان کرده اند.

در ۵ سپتامبر ۲۰۰۷ ، گینزبورگ به بیمارستانی در پاریس منتقل شد که به دلیل خونریزی مغزی تحت عمل جراحی قرار گرفت. وی چند هفته قبل از تصادف در آبشار در ایالات متحده ، سردرد را تجربه کرده بود.

جوایز

گنسبور در چندین فیلم از آثار لارس فون تریر به ایفای نقش پرداخته‌است که این امر برای وی جوایز سزار و جشنواره کن را به ارمغان آورده‌است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محمود کریمی

فیلم‌شناسی
دزد کوچک (۱۹۸۸)
خورشید در شب (۱۹۹۰)
جین ایر (۱۹۹۶)
خوشبختی تا ابد (۲۰۰۴)
علمِ خواب (۲۰۰۶)
ضدمسیح (۲۰۰۹)
مالیخولیا (۲۰۱۱)
نیمفومینیاک (۲۰۱۳)
آدم‌برفی (۲۰۱۷)

مشخصات کلی

تاریخ تولد: ۲۱ ژوئیهٔ ۱۹۷۱ (سن ۴۸ سال)، لندن، بریتانیا
قد: ۱٫۷۳ متر
شریک: ایوان آتال (۱۹۹۱–)
کودکان: بِن آتال، آلیس آتال، جو آتال
والدین: جین برکین، سرژ گنسبور

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی شارلوت گنسبور
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه