بیوگرافی الی گولدینگ

4 سال پیش
بیوگرافی الی گولدینگ
Rate this post

بیوگرافی الی گولدینگ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 الی گولدینگ (به انگلیسی: Ellie Goulding) (زاده ۳۰ دسامبر ۱۹۸۶) خواننده و ترانه‌سرای انگلیسی است. ترانهٔ لایتس ((به انگلیسی: Lights) (به معنی نورها یا چراغ‌ها) او را برای یکی از آگهی‌های تلویزیونی مربوط به المپیک لندن انتخاب کرده‌اند.

زندگینامه الی گولدینگ

بیوگرافی الی گولدینگ

زندگی شخصی

سبک الی گولدینگ آمیختن موسیقی سنتی با آواهای مدرن است. یکی از ترانه‌های او با نام Burn در سپتامبر ۲۰۱۳، به رتبه نخست بریتانیا رسید.

گولدینگ دونده است و هر روز شش مایل می‌دود و در سال ۲۰۱۰ اعلام کرد برنامه دارد در دوی ماراتون شرکت کند. برای حمایت آلبوم دوم خود، گروه کوچکی از هوادارانش را از طریق فیس بوک دعوت کرد تا در تور بریتانیا همراه او بدوند و اعلام کرد که این کار را در سراسر اروپا و آمریکا هم خواهد کرد. گولدینگ در افتتاحیه ماراتون زنان نایک در واشینگتن، در ۲۸ آوریل ۲۰۱۳ با زمان ۱:۴۱:۳۵ دوید.

گولدینگ دوست نزدیک خواننده آمریکایی، لیسی می‌باشد. این دو در سال ۲۰۱۰ باهم توری در بریتانیا داشتند. او هم چنین با لرد وتیلور سویفت وکیتی پری دوست است.

فعالیت حرفه‌ای

سال ۲۰۱۷

الی گولدینگ در ۲۸ آوریل سال ۲۰۱۷ با کیگو در دومین تک‌آهنگِ آلبومِ استدیوییِ او همکاری کرد. این قطعه «اولین بار» نام دارد.

دیسکوگرافی

Lights (2010)
Halcyon (2012)
Delirium (2015)

فهرست تورهای کنسرت برگزار شده

The Lights Tour (2010)
The Halcyon Days Tour (2012–۲۰۱۴)
Delirium World Tour (2016-2017)
Katy Perry – California Dreams Tour (2011)
Bruno Mars – Moonshine Jungle Tour (2013)

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ایمان ابرا
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی الی گولدینگ
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه