بیوگرافی یاسمین زرینه شاه میر

4 سال پیش
بیوگرافی یاسمین زرینه شاه میر
Rate this post

بیوگرافی یاسمین زرینه شاه میر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 یاسمین زرینه شاه میر (متولد ۲۱ دسامبر ۱۹۸۸)، با نام هنری “Yasmin”، دی‌جی، ترانه سرا و خواننده ایرانی – بریتانیایی است. یاسمین حرفه خوانندگی را در اکتبر سال ۲۰۱۰ میلادی با حضور در تک‌آهنگ دولین، خواننده رپ، به نام “فراری” (Runaway) آغاز کرد. اولین تک‌آهنگ او “One My Own” در ۳۰ ژانویه ۲۰۱۱ منتشر شد.

زندگینامه یاسمین زرینه شاه میر

بیوگرافی یاسمین زرینه شاه میر

زندگی شخصی

شاه میر در منچستر، انگلیس از پدری ایرانی و مادری انگلیسی متولد شد. وی در دوردان کودکی از منچستر به کلیمکلم در نزدیکی گلاسگو واقع در اسکاتلند رفت و در آنجا بزرگ شد.

یاسمین پیشه موسیقی خود را در سن هفده سالگی با رها کردن دانشگاه و نقل مکان کردن به لندن، جایی که بر دی جی شدن تمرکز کرد، آغاز کرد.

موفقیت (۲۰۱۰ تا کنون)

در خلال ماه های سپتامبر و اکتبر سال ۲۰۱۰ میلادی، یاسمین، رپر انگلیسی “Example” را در تور بریتانیایی اش در کنار “دولین” و “اد شارون” همراهی کرد. سپس یاسمین در دومین تک‌آهنگ دولین به نام “فراری”، که نوشتن شعر و هم سرایی آن را بر عهده داشت، ظاهر شد. این تک‌آهنگ در ۲۴ اکتبر سال ۲۰۱۰ میلادی در بریتانیا عرضه شد و در رتبه ۱۵ “UK Singles Chart”، رتبه ۱۸ در اسکاتلند و رتبه ۴۸ اروپا قرار گرفت. بدنبال موفقیت این تک‌آهنگ، یاسمین با Levels Entertainment قرارداد امضا کرد. وی نخستین تک‌آهنگش را به نام “One My Own” در ۳۰ ژانویه ۲۰۱۱ میلادی منتشر کرد که در رتبه ۳۹ “UK Singles Chart” قرار گرفت. دومین تکخوانی وی “Finish Line” در ۸ می سال ۲۰۱۱ میلادی منتشر شد و در رتبه ۱۳ “UK Singles Chart” و رتبه ۱۴ اسکاتلند قرار گرفت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی احمدرضا درویش

مشخصات کلی

تاریخ تولد: ۲۱ دسامبر ۱۹۸۸ (سن ۳۱ سال)، اشینگتون، بریتانیا
نام کامل: Yasmin Perry
آلبوم‌ها: LirumLarumLyd، This Feeling، بیشتر
ژانر: موسیقی پاپ، آراندبی معاصر، الکترونیکا
کمپانی‌های ناشر موسیقی: مینستری آو ساوند، Data Records، LEVELS

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی یاسمین زرینه شاه میر
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه