بیوگرافی مارکو بلترامی

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی مارکو بلترامی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 مارکو بلترامی (به انگلیسی: Marco Beltrami) متولد ۷ اکتبر ۱۹۶۶، (۱۵ مهر ۱۳۴۵) یک سازنده موسیقی فیلم آمریکایی است که بیشتر به خاطر فعالیتش در زمینه فیلم‌های ترسناک مانند میمیک (۱۹۹۷)، دانشکده (۱۹۹۸)، رزیدنت ایول (۲۰۰۲)، از تاریکی نترس (۲۰۱۱) و زن سیاه‌پوش (۲۰۱۲) معروف شده‌است.

زندگینامه مارکو بلترامی

بیوگرافی مارکو بلترامی

زندگی شخصی

دوستی و همکاری طولانی مدت بلترامی و وس کریون باعث شد که بلترامی در هفت فیلم از فیلم‌های کریون که چهار فیلم آن مجموعه فیلم‌های جیغ را تشکیل می‌داد، آهنگسازی کند. بلترامی تا کنون دو بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده‌است، و جایزه ستلایت بهترین موسیقی فیلم را به خاطر فیلم روح موج‌سوار دریافت کرده‌است.

بلترامی در لانگ آیلند ، نیویورک ، با تبار ایتالیایی و یونانی بدنیا آمد. وی در دبیرستان Ward Melville شرکت کرد و پس از آن ، از دانشگاه براون فارغ التحصیل شد و در دانشکده موسیقی ییل تحصیل کرد ، و سپس به سمت غرب به دانشکده موسیقی USC Thornton در لس آنجلس نقل مکان کرد ، جایی که تحت نظر آهنگساز افسانه ای جری گلدسممیت تحصیل کرد.

چند کار کلاسیک و فیلم های دانشجویی USC به کنار ، بلترامی اولین فیلم خود را در سال ۱۹۹۴ به ثمر رساند ، تریلر Death Match برای کارگردان جو کوپولتتا ، و در سال ۱۹۹۶ وقتی که او آلبومی را برای شوک ضربه سر به دست آورد ، به سطح بالاتری از تحسین عمومی رسید.

از آن زمان به بعد ، بلترامی به عنوان آهنگساز انتخاب ژانر ترسناک / هیجان انگیز و اکشن ، جایش را محکم کرد و با دنباله های Scream و فیلم های ضربه ای چون Mimic (1997) ، The دانشکده (۱۹۹۸) ، Angel Eyes (2001) ، Joy Ride (2001) ، Resident Evil (2002) ، و هم چنین با همکاری مرلین مانسون ، Blade II (2002) ، Hellboy (2004) ، I ، Robot (2004) و Red Eye (2005) کارش را ادامه داد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی پارسا پیروزفر
مشخصات کلی

تاریخ تولد: ۷ اکتبر ۱۹۶۶ (سن ۵۳ سال)، لانگ آیلند، ایالت نیویورک، آمریکا
همسر: جیل بلترامی
آلبوم‌ها: Ford v Ferrari (Japanese Original Motion Picture Soundtrack)
نامزد دریافت جایزه: جایزهٔ اسکار بهترین موسیقی فیلم
آموزش: Ward Melville High School، Thornton School of Music، دانشگاه براون، Yale School of Music

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مارکو بلترامی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه