بیوگرافی لودویک بورس

4 سال پیش
بیوگرافی لودویک بورس
Rate this post

بیوگرافی لودویک بورس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 لودویک بورس (به فرانسوی: Ludovic Bource) آهنگساز فرانسوی است که در حوزهٔ موسیقی فیلم فعالیت می‌کند.

زندگینامه لودویک بورس

بیوگرافی لودویک بورس

زندگی شخصی

نقطهٔ اوج فعالیت وی، موسیقی متن فیلم صامت و سیاه و سفید آرتیست (The Artist) در سال ۲۰۱۱ بوده‌است که جوایز بفتا و گلدن گلوب و اسکار در رشتهٔ «بهترین موسیقی متن» و چند جایزهٔ دیگر را برای وی به ارمغان آورده‌است.

لودویک بورس حرفهٔ خود را با آهنگسازی برای کارهای تبلیغاتی آغاز کرد و پس از آن به فیلم‌های کوتاه روی آورد. وی بیشترین همکاری را با کارگردان فرانسوی، میشل آزاناویسوس، داشته‌است که آخرین آنها تاکنون فیلم آرتیست بوده‌است.

لودویک بورس آهنگساز فرانسوی که بیشتر در زمینه ساخت موسیقی متن فیلم فعالیت دارد ، با دریافت جایزه گلدن گلوب سال ۲۰۱۱ همه نگاه ها را به خود معطوف کرد. اثری که او در این فیلم خلق کرده ، برای شنونده های امروزی یک تجربه نادر است. می توانید قبل از دیدن فیلم موسیقی متن آن را گوش دهید و ببینید که چگونه قالب تصاویر در آمده است. مطمئنا شما می توانید بروید و فیلم های بزرگ آن دوران و آثار باستر کیتون و چارلی چپلین را ببینید اما داشتن موسیقی متن اصلی یک فیلم صامت به طور جداگانه یک تجربه منحصر بفرد می باشد.

مشخصات کلی

تاریخ تولد: ۱۹ اوت ۱۹۷۰ (سن ۴۹ سال)، پونتیوی، فرانسه
جوایز: جایزهٔ سزار برای بهترین موسیقی متن
آلبوم‌ها: The Artist
کمپانی‌های ناشر موسیقی: گومون، Sony Classical Records، Albertine Productions، RELATIVITY MUSIC 2 (RM2)، Pathé Production

مطلب مرتبط:  بیوگرافی لوپیتو نیونگو
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی لودویک بورس
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه