بیوگرافی استیون پرایس

4 سال پیش
بیوگرافی استیون پرایس
3.4/5 - (79 امتیاز)

بیوگرافی استیون پرایس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 استیون پرایس (انگلیسی: Steven Price) (زادهٔ ۲۲ آوریل ۱۹۷۷) آهنگساز برنده جایزه اسکار اهل انگلستان است. وی از سال ۱۹۹۶ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده است.

زندگینامه استیون پرایس

بیوگرافی استیون پرایس

زندگی شخصی

استیون پرایس (Steven Price) آهنگساز موسیقی فیلم متولد ۲۲ آپریل ۱۹۷۷ بریتانیایی می باشد. وی بیشترین شهرت خود را از آهنگسازی موسیقی متن فیلم جاذبه بدست آورده است که باعث شد در مراسم اسکار برنده بهترین موسیقی متن فیلم شد. این درحالی است که قبل از آن با آهنگسازی موسیقی فیلم Attack the Block دوران کاری خود را در این عرصه آغاز کرده بود و شما کاربران گرامی میتوانید این آلبوم را از فول البوم استیون پرایس که برای شما آماده کرده ایم دانلود نمایید.

وی در دوران کاری خودش آهنگسازی موسیقی فیلم های مختلف و برجسته ای را انجام داده است که از جمله آنها میتوان به The Lord of the Rings: The Two Towers, The Lord of the Rings: The Return of the King, Batman Begins و Scott Pilgrim vs. the World اشاره داشت.

درباره زندگی و دوران کاری استیون پرایس

علاقه استیون پرایس به موسیقی از همان ابتدای زندگی او اغاز شده است و وی در سن ۵ سالگی به نواختن گیتار پرداخته است. وی مدرک فرست کلاس خودش را از کالج Emmanuel College, Cambridge دریافت کرد. بعد از فارغ التحصیلی وی شروع به فعالیت در باند موسیقی Gang of Four که در آن برنامه ریزی و ارنجمنت استرینگ و همچنین نوازندگی در گنار هنرمندانی از جمله Michael Hutchence و Bono پرداخت. دانلود اهنگ های رامین جوادی را به هیچ عنوان از دست ندهید.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی امانوئل بیرت

در ادامه استیون پرایس راه برنامه ریز و ارنجر و اجرا کننده موسیقی متن فیلم را در کنار ترور جونز (Trevor Jones) در پیش گرفت. وی آهنگسازی های اضافه را برای پروژه هایی از جمله Thirteen Days کاری از کارگردان Roger Donaldson و The League of Extraordinary Gentlemen کاری از Stephen Norrington و Around the World in 80 Days کاری از Frank Coraci انجام داده و همین کار را برای پروژه های تلویزیونی از جمله Dinotopia و Crossroads انجام داده است. او همچنین گیتاریست تک ارکسترا سمفونی لندن بوده است.

یک پیشنهادنامه از سوی استودیوی Abbey Road Studios استیون پرایس را در مرکز توجه هاوارد شور قرار داد. این موضوع باعث شد به عنوان تدوینگر موسیقی در سه گانه ارباب حلقه ها پیتر جکسون فعالیت کند. کار بعدی او به عنوان تدوینگر صدا فیلم آغاز بتمن کریستوفر نولان بود که برای این پروژه به همراه همکارش نامزد جایزه Golden Reel Award شدند.

ادامه توضیحات دوران کاری و زندگی

استیون پرایس اولین پروژه آهنگسازی خود را برای فیلم The World’s End به کارگردانی Edgar Wright انجام داد. وی در دوران کاری اش با آهنگسازان موسیقی فیلم بزرگی از جمله Nigel Godrich, Hans Zimmer, James Newton Howard, Harry and Rupert Gregson-Williams, George Fenton, Dario Marianelli و Anne Dudley همکاری کرده است.

لیست فول آلبوم استیون پرایس

۲۰۱۱ – Attack The Block
۲۰۱۲ – Acoustic Reflections
۲۰۱۳ – Gravity
۲۰۱۳ – Gravity – Special Bonus Edition
۲۰۱۳ – The World’s End
۲۰۱۴ – Fury
۲۰۱۵ – The Hunt
۲۰۱۶ – Suicide Squad
۲۰۱۷ – American Assassin
۲۰۱۹ – Ophelia
۲۰۱۹ – Our Planet – Complete Collection
۲۰۱۹ – The Aeronauts
۲۰۱۹ – Wonder Park
۲۰۲۰ – Dolphin Reef

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ماندانا کریمی
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی استیون پرایس
3.4/5 - (79 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه