بیوگرافی کریستی آلی

4 سال پیش
4.2/5 - (4 امتیاز)

بیوگرافی کریستی آلی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 کریستی آلی (به انگلیسی: Kirstie Alley) (متولد ۱۲ ژانویه ۱۹۵۱ در کانزاس) بازیگر آمریکایی است.

زندگینامه کریستی آلی

بیوگرافی کریستی آلی

زندگی شخصی

کریستی آلی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۶۱ در ۳۲ سالگی در فیلم سفرهای ستاره ای: خشم خان به کارگردانی Nicholas Meyer بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم Look Who’s Talking Now، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای کریستی آلی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون William Shatner، لئونارد نیموی، DeForest Kelley و James Doohan را تجربه کرد.

کریستی آلی در سال ۱۳۷۲ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم کریستی آلی در این سال، بازیگری در فیلم Look Who’s Talking Now به کارگردانی Tom Ropelewski محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی کریستی آلی بازی در فیلم Look Who’s Talking Now بوده است. کریستی آلی سال ۱۳۷۲ در ۴۳ سالگی در فیلم Look Who’s Talking Now نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با Tom Ropelewski همکاری داشته است. کریستی آلی توانست با بازی در فیلم Look Who’s Talking Now تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر جان تراولتا، David Gallagher، Tabitha Lupien و Lysette Anthony بر تجارب او افزود.

سایر آثار مهم

کریستی آلی علاوه‌بر فیلم Look Who’s Talking Now، سال ۱۳۶۸ در ۳۹ سالگی در فیلم ببین چه کسی حرف میزند نیز بازی کرده است. کریستی آلی این‌بار با Amy Heckerling یعنی کارگردان فیلم ببین چه کسی حرف میزند و هنرمندانی چون جان تراولتا، اولیمپیا دوکاکیس، George Segal و ایب ویگودا همکاری داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مارلنه دیتریش

در این سال‌ها کریستی آلی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران اولیمپیا دوکاکیس با ۳ مرتبه، جان تراولتا با ۳ مرتبه، Robert Ginty با ۲ مرتبه، کری فیشر با ۲ مرتبه و Twink Caplan با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با کریستی آلی داشته‌اند.

بخشی از فیلم‌شناسی
از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به آثار زیر اشاره کرد.

مدرسه تابستانی (۱۹۸۷)
پسر عاشق (۱۹۸۹)
ببین دیگه کی داره حرف می‌زنه (۱۹۸۹)
ببین دیگه کی داره حرف می‌زنه (۱۹۹۰)
ببین حالا کی حرف می‌زنه (۱۹۹۳)
برای ثروتمند یا فقیر (۱۹۹۷)
هری ساختارشکن (۱۹۹۷)
نوادا (۱۹۹۷)
رقص با ستارگان

مشخصات کلی

تاریخ تولد: ۱۲ ژانویهٔ ۱۹۵۱ (سن ۶۹ سال)، ویچیتا، کانزاس، آمریکا
قد: ۱٫۷۱ متر
کودکان: لیلی پرایس استیونسن، ویلیام ترو استیونسن
همسر: پارکر استیونسون (ازدواج ۱۹۸۳–۱۹۹۷)، باب اَلی (ازدواج ۱۹۷۰–۱۹۷۷)
کتاب‌ها: The Art of Men (I Prefer Mine al Dente)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کریستی آلی
4.2/5 - (4 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه