بیوگرافی ترینی آلوارادو

4 سال پیش
بیوگرافی ترینی آلوارادو
Rate this post

بیوگرافی ترینی آلوارادو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 ترینیداد «ترینی» آلوارادو (انگلیسی: Trinidad “Trini” Alvarado؛ زادهٔ ۱۰ ژانویهٔ ۱۹۶۷) هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال ۱۹۷۷ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده است.

زندگینامه ترینی آلوارادو

بیوگرافی ترینی آلوارادو

زندگی شخصی

ترینی آلوارادو نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۵۹ در ۱۴ سالگی در فیلم Times Square به کارگردانی Allan Moyle بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم زنان کوچک، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای ترینی آلوارادو محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Tim Curry، Robin Johnson، Herbert Berghof و دیوید مارگولیس را تجربه کرد.

ترینی آلوارادو در سال ۱۳۷۳ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم ترینی آلوارادو در این سال، بازیگری در فیلم زنان کوچک به کارگردانی Gillian Armstrong محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی ترینی آلوارادو بازی در فیلم زنان کوچک بوده است. ترینی آلوارادو سال ۱۳۷۳ در ۲۸ سالگی در فیلم زنان کوچک نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با Gillian Armstrong همکاری داشته است. ترینی آلوارادو توانست با بازی در فیلم زنان کوچک تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر سوزان ساراندون، وینونا رایدر، کیرستن دانست و گابریل بیرن بر تجارب او افزود.

ترینی آلوارادو علاوه‌بر فیلم زنان کوچک، سال ۱۳۶۳ در ۱۸ سالگی در فیلم Mrs. Soffel نیز بازی کرده است. ترینی آلوارادو این‌بار با Gillian Armstrong یعنی کارگردان فیلم Mrs. Soffel و هنرمندانی چون دایان کیتن، مل گیبسون، متیو موداین و ادوارد هرمن همکاری داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی بنوآ ژکو

در این سال‌ها ترینی آلوارادو با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران J.C. Quinn با ۲ مرتبه و جان گودمن با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با ترینی آلوارادو داشته‌اند.

گزیده فیلم‌شناسی

از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به آثار زیر اشاره کرد.

میدان تایمز (۱۹۸۰)
خانم سافل (۱۹۸۴)
رضایت (۱۹۸۸)
زنان کوچک (۱۹۹۴)
درخت کریسمس (۱۹۹۶)
بچه‌های کوچک (۲۰۰۶)

مشخصات کلی

تاریخ تولد: ۱۰ ژانویهٔ ۱۹۶۷ (سن ۵۳ سال)، نیویورک، ایالت نیویورک، آمریکا
همسر: رابرت مک‌نیل
آلبوم‌ها: Runaways
نامزد دریافت جایزه: Audie Award for Young Listeners
آموزش: Professional Children’s School، دانشگاه فوردهام

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ترینی آلوارادو
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه