بیوگرافی شیری اپلبی

4 سال پیش
بیوگرافی شیری اپلبی
Rate this post

بیوگرافی شیری اپلبی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 شیری اپلبی (انگلیسی: Shiri Freda Appleby؛ زاده ۷ دسامبر ۱۹۷۸) یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است.

زندگینامه شیری اپلبی

بیوگرافی شیری اپلبی

زندگی شخصی

وی از سال ۱۹۸۵ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.

شیری اپلبی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۱ در ۲۴ سالگی در فیلم Swimfan به کارگردانی John Polson بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال UnREAL، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای شیری اپلبی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون جس بردفورد، Erika Christensen، کیت بارتون و Clayne Crawford را تجربه کرد.

شیری اپلبی در سال ۱۳۹۴ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم شیری اپلبی در این سال، بازیگری در سریال UnREAL و فیلم The Devil’s Candy به کارگردانی Sean Byrne محسوب می‌شود.

شیری اپلبی سال ۱۳۹۴ در ۳۷ سالگی در سریال UnREAL نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. شیری اپلبی توانست با بازی در سریال UnREAL تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر Constance Zimmer، Craig Bierko، Jeffrey Bowyer-Chapman و Josh Kelly بر تجارب او افزود.

شیری اپلبی علاوه‌بر سریال UnREAL، سال ۱۳۸۴ در ۲۷ سالگی در فیلم Havoc نیز بازی کرده است. شیری اپلبی این‌بار با Barbara Kopple یعنی کارگردان فیلم Havoc و هنرمندانی چون ان هتوی، Bijou Phillips، مایکل بین و جوزف گوردون لویت همکاری داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی باقر صحرارودی

گزیده فیلم‌شناسی
فهرست برخی از فیلم‌هایی که شیری اپلبی در آنها به ایفای نقش پرداخته است:

طبقه سیزدهم
جنگ چارلی ویلسون
بخش فوریت‌های پزشکی (مجموعه تلویزیونی)

مشخصات کلی

تاریخ تولد: ۷ دسامبر ۱۹۷۸ (سن ۴۱ سال)، لس آنجلس، کالیفرنیا، آمریکا
قد: ۱٫۵۹ متر
ملیت: آمریکایی
همسر: جان شوک (ازدواج ۲۰۱۳)
کودکان: ناتالی بوادر شوک، اُون لی شوک

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی شیری اپلبی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه