بیوگرافی کریستینا اپل‌گیت

4 سال پیش
بیوگرافی کریستینا اپل‌گیت
Rate this post

بیوگرافی کریستینا اپل‌گیت به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 کریستینا اپل‌گیت (به انگلیسی: Christina Applegate) (زاده ۲۵ نوامبر ۱۹۷۱) بازیگر آمریکایی و برنده جایزه امی برای نقشش در مجموعه تلویزیونی دوستان است.

زندگینامه کریستینا اپل‌گیت

بیوگرافی کریستینا اپل‌گیت

زندگی شخصی

مجله مردم در تاریخ ۳ اوت ۲۰۰۸ برای اولین بار خبری را منتشر کرد، مبنی بر اینکه کریستینا اپل‌گیت دچار بیماری سرطان سینه شده‌است.

نهایتاً در تاریخ ۱۹ اوت ۲۰۰۸، اپل‌گیت در مصاحبه با برنامه تلویزیونی صبح بخیر آمریکا اعلام کرد که خوشبختانه سرطان سینه وی در مراحل اولیه تشخیص داده شده بود و از این روی، برای جلوگیری از گسترش بیماری، به وسیله عمل جراحی، هر دو سینه وی در یک عمل جراحی از بدن وی درآورده شد. وی مدعی شد که اکنون کاملاً سلامتی خود را بازیافته است.

حضور در سریال اپل

«کریستینا اپل‌گیت» (Christina Applegate) قرار است بعد از شش سال دوباره به سریال و تلویزیون بازگردد و در پروژه کمدی جدید شبکه نتفلیکس که Dead to Me «واسه من مرده» نام دارد، هنرنمایی کند. اپل‌گیت در این سریال، «ویل فرل» (Will Ferrell) و «آدام مک‌کی» (Adam McKay) را همراهی می‌کند و این سه بازیگر در کنار «جسیکا البام» (Jessica Elbaum) از کمپانی «Gloria Sanchez productions»، وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی این اثر را هم برعهده دارند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

سریال «واسه من مرده»، که توسط «لیز فلدمن» (Liz Feldman) نوشته شده و تقریبا می‌توان آن را نسخه‌ی کمدی سریال Big Little Lies «دروغ‌های کوچک بزرگ» دانست، یک کمدی سیاه و درباره‌ی زنی بیوه به نام «جن» (با بازی اپل‌گیت) است که بعد از به قتل رسیدن شوهرش دارای مشکلاتی روحی می‌شود و سعی دارد تا خودش را با اوضاع وفق دهد. این شخصیت شوخ‌طبعی تلخ به همراه مشکلات اعصاب دارد و با توجه به کارنامه اپل‌گیت، او گزینه‌ی مناسبی برای ایفای این نقش است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی تسا تامپسون

مک‌کی و فرل اخیرا در پروژه‌های زیادی با یکدیگر همکاری کرده‌اند و برای مثال می‌توان به «Succession» و «No Activity» اشاره کرد. این دو بازیگر همچنین قرار است در سریال موزیکالی به نام «Eurovision»، برای نتفلیکس کار کنند و فارل نقش اصلی آن را هم ایفا خواهد کرد.

اپل‌گیت بعد از سریال «Up All Night» از شبکه‌ی «ان‌بی‌سی»، دیگر در هیچ سریالی حضور نداشته و با هنرنمایی در فیلم‌های سینمایی، به ستاره بزرگی تبدیل شده است. از فیلم‌هایی که او اخیرا در آن‌ها حضور داشته می‌توان Vacation «تعطیلات»، Bad Moms «مادرهای بد» و Anchorman 2: The Legend Continues «گوینده ۲: افسانه ادامه دارد» را نام برد.

گزیده فیلم‌شناسی

فهرست برخی از فیلم‌هایی که کریستینا اپل‌گیت در آنها به ایفای نقش پرداخته‌است:

مریخ حمله می‌کند! در نقش شارونا
ارتعاش در نقش آنامیکا
نمایی از بالا در نقش کریستین مونتگومری
گوینده: افسانه ران برگندی در نقش ورونیکا کورنینگستون
گوینده ۲: افسانه ادامه دارد در نقش ورونیکا کورنینگستون
گذرگاه در نقش گریس
تعطیلات در نقش دبی فلچر
مادرهای بد
آلوین و سنجاب‌ها ۲
آلوین و سنجاب‌ها ۳
آلوین و سنجاب‌ها ۴
ضربه بزرگ
فکر شیرین
کریسمس مادرهای بد
تعطیلات

مشخصات کلی

تاریخ تولد: ۲۵ نوامبر ۱۹۷۱ (سن ۴۸ سال)، هالیوود، لس آنجلس، کالیفرنیا، آمریکا
قد: ۱٫۶۵ متر
نمایش‌های تلویزیونی: مرده از نظر من، متأهل… بچه‌دار، دوستان
همسر: Martyn LeNoble (ازدواج ۲۰۱۳)، جاناتان شیچ (ازدواج ۲۰۰۱–۲۰۰۷)
کودکان: سیدی گریس لینابل

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کریستینا اپل‌گیت
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه