بیوگرافی جیلیان آرمینانت

4 سال پیش
بیوگرافی جیلیان آرمینانت
Rate this post

بیوگرافی جیلیان آرمینانت به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 جیلیان آرمینانت (انگلیسی: Jillian Armenante؛ زادهٔ ۵ ژوئیهٔ ۱۹۶۸) یک هنرپیشه، و بازیگر سینما اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال ۱۹۹۱ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.

زندگینامه جیلیان آرمینانت

بیوگرافی جیلیان آرمینانت

زندگی شخصی

از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به قاضی امی اشاره کرد.

جیلیان آرمینانت نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۷۸ در ۳۱ سالگی در فیلم دختر از هم گسیخته به کارگردانی جیمز منگولد بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم North Country، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای جیلیان آرمینانت محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون وینونا رایدر، آنجلینا جولی، کلیا دووال و بریتانی مورفی را تجربه کرد.

جیلیان آرمینانت در سال ۱۳۸۴ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم جیلیان آرمینانت در این سال، بازیگری در فیلم North Country به کارگردانی Niki Caro محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی جیلیان آرمینانت بازی در فیلم North Country بوده است. جیلیان آرمینانت سال ۱۳۸۴ در ۳۷ سالگی در فیلم North Country نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با Niki Caro همکاری داشته است. جیلیان آرمینانت توانست با بازی در فیلم North Country تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر شارلیز ترون، جرمی رنر، فرانسیس مک دورمند و Thomas Curtis بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جواد یحیوی
مشخصات کلی

تاریخ تولد: ۵ ژوئیهٔ ۱۹۶۸ (سن ۵۱ سال)، پترسون، نیو جرسی، آمریکا
همسر: آلیس داد (ازدواج ۲۰۰۴)
آموزش: Ramapo High School
فرزندان: ۲
نامزد دریافت جایزه: جایزهٔ دراما دسک برای بهترین بازیگر زن نقش دوم در نمایش درام

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جیلیان آرمینانت
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه