بیوگرافی تالیا بالسام

4 سال پیش
بیوگرافی تالیا بالسام
Rate this post

بیوگرافی تالیا بالسام به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 تالیا بالسام (انگلیسی: Talia Balsam؛ زادهٔ ۵ مارس ۱۹۵۹) یک هنرپیشه، و بازیگر سینما اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال ۱۹۷۷ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.

زندگینامه تالیا بالسام

بیوگرافی تالیا بالسام

زندگی شخصی

تالیا بالسام نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۶۵ در ۲۸ سالگی در فیلم Crawlspace به کارگردانی David Schmoeller بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال طلاق، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای تالیا بالسام محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Klaus Kinski، Barbara Whinnery، Carole Francis و Tane McClure را تجربه کرد.

تالیا بالسام در سال ۱۳۹۵ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم تالیا بالسام در این سال، بازیگری در سریال طلاق و فیلم مردان کوچک به کارگردانی Ira Sachs محسوب می‌شود.

سریال طلاق

تالیا بالسام سال ۱۳۹۵ در ۵۸ سالگی در سریال طلاق نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. تالیا بالسام توانست با بازی در سریال طلاق تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر سارا جسیکا پارکر، توماس هیدن چرچ، مالی شنون و تریسی لتس بر تجارب او افزود.

تالیا بالسام علاوه‌بر سریال طلاق، سال ۱۳۸۵ در ۴۸ سالگی در فیلم همه مردان پادشاه نیز بازی کرده است. تالیا بالسام این‌بار با استیون زایلیان یعنی کارگردان فیلم همه مردان پادشاه و هنرمندانی چون شان پن، جود لا، کیت وینسلت و آنتونی هاپکینز همکاری داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی داریوش فرهنگ

در این سال‌ها تالیا بالسام با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران Olivia Thirlby با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با تالیا بالسام داشته است.

مشخصات کلی

تاریخ تولد: ۵ مارس ۱۹۵۹ (سن ۶۱ سال)، نیویورک، ایالت نیویورک، آمریکا
قد: ۱٫۷۳ متر
همسر: جان اسلتری (ازدواج ۱۹۹۸)، جرج کلونی (ازدواج ۱۹۸۹–۱۹۹۳)
کودکان: هری اسلتری
والدین: جویس وان پاتن، مارتین بالسام

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی تالیا بالسام
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه