بیوگرافی میشا بارتون

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی میشا بارتون به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 میشا بارتون (انگلیسی: Mischa Barton؛ زادهٔ ۲۴ ژانویهٔ ۱۹۸۶) هنرپیشه اهل انگلستان است. وی از سال ۱۹۹۵ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.

زندگینامه میشا بارتون

بیوگرافی میشا بارتون

زندگی شخصی

از فیلم‌هایی که وی در آن نقش داشته است، می‌توان به حس ششم و ناتینگ هیل اشاره کرد.

Mischa Barton نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۷۶ در ۱۲ سالگی در فیلم Lawn Dogs به کارگردانی John Duigan بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم حس ششم، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای Mischa Barton محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Sam Rockwell، کاتلین کویینلان، کریستوفر مک دونالد و Miles Meehan را تجربه کرد.

Mischa Barton در سال ۱۳۷۸ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۳ فیلم مهم سینما خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم Mischa Barton در این سال، بازیگری در فیلم Pups به کارگردانی Ash Baron-Cohen، فیلم حس ششم به کارگردانی ام. نایت شیامالان و فیلم ناتینگ هیل به کارگردانی Roger Michell محسوب می‌شود.

فیلم حس ششم

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی Mischa Barton بازی در فیلم حس ششم بوده است. Mischa Barton سال ۱۳۷۸ در ۱۴ سالگی در فیلم حس ششم نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با ام. نایت شیامالان همکاری داشته است. Mischa Barton توانست با بازی در فیلم حس ششم تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر بروس ویلیس، Haley Joel Osment، تونی کولت و اولیویا ویلیامز بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کیت نش

Mischa Barton علاوه‌بر فیلم حس ششم، سال ۱۳۹۴ در ۳۰ سالگی در فیلم Hope Lost نیز بازی کرده است. Mischa Barton این‌بار با یعنی کارگردان فیلم Hope Lost و هنرمندانی چون دنی ترجو، مایکل مدسن، Daniel Baldwin و Diego Pagotto همکاری داشت.

در این سال‌ها Mischa Barton با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران Michael Paré با ۳ مرتبه، Matt Cinquanta با ۳ مرتبه، اریک رابرتز با ۳ مرتبه، دنی ترجو با ۳ مرتبه و Said Faraj با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با Mischa Barton داشته‌اند.

گزیده فیلم‌شناسی
حس ششم
ناتینگ هیل
تو و من
اکتان
پارانوئید
تارت
ترور یک رئیس دبیرستان
بستن حلقه
درون تاریکی
گمشده و شوریدگی

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی میشا بارتون
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه