بیوگرافی کیم بیسینگر

4 سال پیش
1.1/5 - (31 امتیاز)

بیوگرافی کیم بیسینگر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 کیمیلا ان «کیم» بـِـیسینگر (به انگلیسی: Kimila Ann “Kim” Basinger) (زادهٔ ۸ دسامبر ۱۹۵۳ در آمریکا) بازیگر آمریکایی و دست‌اندرکار صنعت مد است.

زندگینامه کیم بیسینگر

بیوگرافی کیم بیسینگر

زندگی شخصی

او با بازی در فیلم‌های دیگه هیچوقت اینو نگو (۱۹۸۳) و بتمن (۱۹۸۹) معروف شد.

بسینگر به‌خاطر بازی در فیلم محرمانه لس آنجلس (۱۹۹۷) برندهٔ جایزه اسکار، جایزه گلدن گلوب و جایزهٔ انجمن بازیگران تلویزیونی را برای بهترین بازیگر زن مکمل شد. او همچنین در هشت مایل و نه و نیم هفته ظاهر شد.

کیم بسینگر در آتن، جورجیا متولد شد، پدرش، «دان باسینگر» موزیسین بود و مادرش «ان» مدل، بازیگر و شناگر بود.

سومین فرزند خانواده است و دو خواهر و دو برادر دارد. نژادش آلمانی، سوئدی و چروکی است. وقتی که ۱۶ساله بود مدل شد.

کیم بسینگر نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۶۱ در ۲۹ سالگی در فیلم Mother Lode به کارگردانی Charlton Heston و Fraser Clarke Heston بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم کسانی که می شناسم، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای کیم بسینگر محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Charlton Heston، Nick Mancuso، جان مارلی و Dale Wilson را تجربه کرد.

دوره ا‌ی پرتلاش

کیم بسینگر در سال ۱۳۸۱ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ فیلم مهم سینما خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم کیم بسینگر در این سال، بازیگری در فیلم کسانی که می شناسم به کارگردانی Daniel Algrant و فیلم هشت مایل به کارگردانی کرتیس هانسون محسوب می‌شود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی عبدالرضا رزمجو

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی کیم بسینگر بازی در فیلم کسانی که می شناسم بوده است. کیم بسینگر سال ۱۳۸۱ در ۴۹ سالگی در فیلم کسانی که می شناسم نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با Daniel Algrant همکاری داشته است. کیم بسینگر توانست با بازی در فیلم کسانی که می شناسم تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر آل پاچینو، Téa Leoni، رایان اونیل و ریچارد شیف بر تجارب او افزود.

کیم بسینگر علاوه‌بر فیلم کسانی که می شناسم، سال ۱۳۸۳ در ۵۱ سالگی در فیلم موبایل نیز بازی کرده است. کیم بسینگر این‌بار با David R. Ellis یعنی کارگردان فیلم موبایل و هنرمندانی چون کریس ایوانز، جیسون استاتهم، کارولین آرون و Brenda Ballard همکاری داشت.

در این سال‌ها کیم بسینگر با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران ریچارد گی یر با ۲ مرتبه، ری لیوتا با ۲ مرتبه، جف بریجز با ۲ مرتبه، مایکل مدسن با ۲ مرتبه و Greg Collins با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با کیم بسینگر داشته‌اند.

فیلموگرافی

Never Say Never Again (1983)
The Natural (1984)
۹ ۱/۲ Weeks (1986)
Batman (1989)
The Marrying Man (1991)
The Real McCoy (1993)
The Getaway (1994)
L.A. Confidential (1997)
۸ Mile (2002)
The Door in the Floor (2004)
Cellular (2004)
The Sentinel (2006)
Charlie St. Cloud (2010)
The Nice Guys (2016)
Fifty Shades Darker (2017)

مطلب مرتبط:  بیوگرافی برندان روث
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کیم بیسینگر
1.1/5 - (31 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه