بیوگرافی کریستن بل

4 سال پیش
بیوگرافی کریستن بل
Rate this post

بیوگرافی کریستن بل به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 کریستن اَن بل (به انگلیسی: Kristen Anne Bell) (زاده ۱۸ ژوئیه ۱۹۸۰) بازیگر آمریکایی است. وی بیشتر به خاطر حضور در سریال ورونیکا مارس شناخته شده‌است.

زندگینامه کریستن بل

بیوگرافی کریستن بل

زندگی شخصی

او همچنین در تمامی ۱۲۱ قسمت سریال دختر سخن‌چین حضور داشته‌است و به عنوان یکی از شخصیت‌های اصلی این سریال نام برده می‌شود. صدای این بازیگر اوای همان دختر سخن چین مرموز است که هیچ‌کس نمی‌تواند معمای هویت این شخص را حل کند. او در دوازده قسمت سریال قهرمان‌ها هم حضور داشته‌است. او هم چنین در انیمیشن یخ زده به عنوان گوینده (آنا:Anna)حضور یافته‌است.

کریستن بل نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۴ در ۲۵ سالگی در فیلم Deepwater به کارگردانی David S. Marfield بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم یخ زده، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای کریستن بل محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Lucas Black، پیتر کایوتی، Mía Maestro و لزلی ان وارن را تجربه کرد.

عرصه سینما و تلویزیون

کریستن بل در سال ۱۳۹۲ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۳ فیلم مهم سینما خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم کریستن بل در این سال، بازیگری در فیلم یخ زده به کارگردانی کریس باک و Jennifer Lee، فیلم The Lifeguard به کارگردانی Liz W. Garcia و فیلم Some Girl(s) به کارگردانی Daisy von Scherler Mayer محسوب می‌شود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مرجان ساتراپی

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی کریستن بل بازی در فیلم یخ زده بوده است. کریستن بل سال ۱۳۹۲ در ۳۳ سالگی در فیلم یخ زده نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با کریس باک همکاری داشته است. کریستن بل توانست با بازی در فیلم یخ زده تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر Idina Menzel، Jonathan Groff، جاش گاد و Santino Fontana بر تجارب او افزود.

کریستن بل علاوه‌بر فیلم یخ زده، سال ۱۳۹۱ در ۳۲ سالگی در فیلم درگیر عشق نیز بازی کرده است. کریستن بل این‌بار با Josh Boone یعنی کارگردان فیلم درگیر عشق و هنرمندانی چون گرگ کینر، جنیفر کانلی، Lily Collins و Nat Wolff همکاری داشت.

در این سال‌ها کریستن بل با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران میلا کونیس با ۳ مرتبه، David Walton با ۳ مرتبه، Annie Mumolo با ۲ مرتبه، Peter Gallagher با ۲ مرتبه و کاترین هان با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با کریستن بل داشته‌اند.

فیلم‌شناسی

فهرست فیلم‌هایی که کریستن بل در آنها به ایفای نقش پرداخته‌است:

دختر سخن‌چین
یخ زده
قهرمان‌ها
فراموش کردن سارا مارشال
پسر فضایی
برلسک
فیلم ۴۳
معجزه بزرگ
نبض
هنگامی که در رم
ورونیکا مارس
نجات غریق
رئیس
مادرهای بد
کریسمس مادرهای بد

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کریستن بل
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه