بیوگرافی لیک بل

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی لیک بل به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 لیک بل (انگلیسی: Lake Bell‎؛ زادهٔ ۲۴ مارس ۱۹۷۹) یک هنرپیشه، و کارگردان اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال ۲۰۰۱ میلادی تا کنون مشغول فعالیت بوده‌است.

زندگینامه لیک بل

بیوگرافی لیک بل

زندگی شخصی

از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به فقط برای سکس، چیزی که در وگاس رخ می‌دهد اشاره کرد.

لیک بل نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۳ در ۲۵ سالگی در فیلم Slammed به کارگردانی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم زندگی مخفی حیوانات خانگی، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای لیک بل محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Justin Whalin، Zachery Ty Bryan، ساشا میچل و Josie Davis را تجربه کرد.

لیک بل در سال ۱۳۹۵ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ فیلم مهم سینما خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم لیک بل در این سال، بازیگری در فیلم Shot Caller به کارگردانی Ric Roman Waugh و فیلم زندگی مخفی حیوانات خانگی به کارگردانی کریس رناود و Yarrow Cheney محسوب می‌شود.

بازی در فیلم زندگی مخفی حیوانات

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی لیک بل بازی در فیلم زندگی مخفی حیوانات خانگی بوده است. لیک بل سال ۱۳۹۵ در ۳۷ سالگی در فیلم زندگی مخفی حیوانات خانگی نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با کریس رناود همکاری داشته است. لیک بل توانست با بازی در فیلم زندگی مخفی حیوانات خانگی تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر لوئیس سی کی، اریک استون استریت، کوین هارت و جنی سلیت بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فاخره صبا

لیک بل علاوه‌بر فیلم زندگی مخفی حیوانات خانگی، سال ۱۳۸۹ در ۳۱ سالگی در فیلم شرک برای همیشه نیز بازی کرده است. لیک بل این‌بار با مایک میچل یعنی کارگردان فیلم شرک برای همیشه و هنرمندانی چون Mike Myers، کامرون دیاز، ادی مورفی و آنتونیو باندراس همکاری داشت.

با اینکه لیک بل را بیشتر بعنوان بازیگر می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. لیک بل علاوه‌بر بازیگر به‌عنوان کارگردان و نویسنده نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین اثر لیک بل در حرفه‌ی کارگردان، فیلم In a World… است. مهم‌ترین اثر لیک بل در حرفه‌ی نویسنده، فیلم In a World… است.

در این سال‌ها لیک بل با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران Lindsay Sloane با ۲ مرتبه، جیسون سودیکیس با ۲ مرتبه، Jon Hamm با ۲ مرتبه، مری کی پلیس با ۲ مرتبه و کری الویس با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با لیک بل داشته‌اند.

مشخصات کلی

تاریخ تولد: ۲۴ مارس ۱۹۷۹ (سن ۴۱ سال)، نیویورک، ایالت نیویورک، آمریکا
قد: ۱٫۷۳ متر
همسر: اسکات کمبل (ازدواج ۲۰۱۳)
کودکان: آزگود کمبول، نووا کمبول
خواهر و برادر: لوک بِل سیگل، کورتنی، مکنزی

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی لیک بل
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه