بیوگرافی هیلی بنت

4 سال پیش
بیوگرافی هیلی بنت
Rate this post

بیوگرافی هیلی بنت به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 هِیلی بـِنِت (به انگلیسی: Haley Bennett) (زادهٔ ۷ ژانویه ۱۹۸۸) با نام اصلی هیلی لورن کیلینگ، خواننده و بازیگر آمریکایی است. از فیلم‌هایی که وی در آن نقش داشته‌است، می‌توان به کالج، گودال، ایکوالایزر، هفت دلاور، مارلی و من، دختری در قطار، تشکر به خاطر خدمت‌تان و بلعیدن اشاره کرد.

زندگینامه هیلی بنت

بیوگرافی هیلی بنت

زندگی شخصی

هیلی بنت نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۶ در ۲۰ سالگی در فیلم موسیقی و شعر به کارگردانی Marc Lawrence بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم اکولایزر، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای هیلی بنت محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون هیو گرانت، درو بریمور، اسکات پرتر و Nick Bacon را تجربه کرد.

هیلی بنت در سال ۱۳۹۳ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۴ فیلم مهم سینما خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم هیلی بنت در این سال، بازیگری در فیلم Kristy به کارگردانی Oliver Blackburn، فیلم اکولایزر به کارگردانی آنتونی فوکوا محسوب می‌شود.

فیلم اکولایزر

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی هیلی بنت بازی در فیلم اکولایزر بوده است. هیلی بنت سال ۱۳۹۳ در ۲۷ سالگی در فیلم اکولایزر نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با آنتونی فوکوا همکاری داشته است. هیلی بنت توانست با بازی در فیلم اکولایزر تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر دنزل واشنگتن، مارتون سوکاس، کلویی گریس مورتز و دیوید هاربر بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بيوگرافی پوری بنایی

هیلی بنت علاوه‌بر فیلم اکولایزر، سال ۱۳۹۵ در ۲۹ سالگی در فیلم هفت دلاور نیز بازی کرده است. هیلی بنت این‌بار با آنتونی فوکوا یعنی کارگردان فیلم هفت دلاور و هنرمندانی چون دنزل واشنگتن، کریس پرت، اِتان هاوک و وینسنت دن آفریو همکاری داشت.

در این سال‌ها هیلی بنت با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران Nathan Gamble با ۲ مرتبه، دنزل واشنگتن با ۲ مرتبه و Thomas Dekker با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با هیلی بنت داشته‌اند.

مشخصات کلی

تاریخ تولد: ۷ ژانویهٔ ۱۹۸۸ (سن ۳۲ سال)، فورت مایرز، فلوریدا، آمریکا
قد: ۱٫۷ متر
فرزندان: ۱
شریک: جو رایت
آموزش: Barbizon Modeling and Acting School، Barron Collier High School، Stow-Munroe Falls High School

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی هیلی بنت
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه