بیوگرافی اشلی بنسون

4 سال پیش
بیوگرافی اشلی بنسون
2/5 - (4 امتیاز)

بیوگرافی اشلی بنسون به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 اشلی ویکتوریا بنسون (به انگلیسی: Ashley Benson) (زادهٔ ۱۸ دسامبر ۱۹۸۹) هنرپیشه و مدل آمریکایی است. وی در مجموعه تلویزیونی آشنایی با مادر ساخت ۲۰۰۵ میلادی، ایفای نقش کرد که تا کنون پنج بار برنده جایزه امی شده، و فصل نهم این سریال تا ۲۰۱۴ پایان می‌یابد. بنسون همچنین در سریال‌های سی‌اس‌آی: میامی و دروغ‌گوهای کوچک زیبا نقش‌آفرینی کرده‌است و در فیلم رفتن از ۱۳ به ۳۰ در کنار جنیفر گارنر و مارک رافلو همبازی بوده‌است. او در سریال دروغ‌گوهای کوچک زیبا در نقش «هانا مارین» بازی کرده‌است و در فیلم تعطیلات بهاری در نقش «بریت» بوده‌است. وی در این فیلم با بازیگرانی مانند جیمز فرانکو و سلنا گومز بازی کرده‌است.

زندگینامه لی بنسون

بیوگرافی اشلی بنسون

زندگی شخصی

اشلی بنسون با نام کامل اشلی ویکتوریا بنسون (به انگلیسی : Ashley Benson) در ۱۸ دسامبر ۱۹۸۹ در اناهیم هیلز، اناهیم، کالیفرنیا آمریکا متولد شد.

مادرش شانون و پدرش جف بنسون هستند.

اشلی یک خواهر بزرگتر به نام شایلن دارد.

قد او ۱۶۵ سانتمیتر است.

از ۳ سالگی شروع به رقصیدن کرد و با باله، جاز و هیپ هاپ آشنا شد، از ۵ سالگی به آواز خواندن در گروه های موسیقی مشغول شد. وقتی ۸ ساله به مدلینگ روی آورد و عنوان مدل تبلیغاتی برای فورد مودلز فعالیت می کرد.

در سن ۱۰ سالگی به بازیگری علاقمند شد و به بازی در تئاتر روی آورد.

فیلم ها و سریال های اشلی بنسون

از سال ۲۰۰۲ به عنوان بازیگر فعالیت می کرد اما در سال ۲۰۰۴ با بازی در فیلم رفتن از ۱۳ به ۳۰ به دنیای بازیگری حرفه ای وارد شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فدریکو فلینی

از فیلم های معروف او می توان به تعطیلات بهاری در کنار سلنا گومز، ونسا هاجنز و جیمز فرانکو، پیکسل ها، الویس و نیکسون در کنار کوین اسپیسی و بوی او در کنار کارا دلوین و الیزابت ماس اشاره کرد.

او. سی، سوپر نچرال، دروغ‌گو های کوچک زیبا در کنار ترویان بلیزاریو، لوسی هیل، لورا لیتون، ایان هاردینگ و شای میتچل، آشنایی با مادر و مرد خانواده از سریال های موفق او در تلویزیون هستند.

مدتی شایعاتی درباره رابطه ی او جیمز فرانکو به گوش می رسید که هر دو آن را تکذیب کردند. اشلی بنسون در حال حاضر با کارا دلوین دوست شده است.

اشلی بنسون به عنوان یکی از زیبا ترین زنان جهان شناخته می شود.

شای میتچل دوست صمیمی اوست.

اشلی هفت ماهه متولد شده است. او یک ماه در بخش مراقبت های ویژه بود چون به عمل قلب احتیاج داشت. ولی در روز کریسمس به پدر و مادرش گفته شد که قلب او بسته شده و دیگر نیازی به جراحی ندارد.

ثروت او حدود ۶ میلیون دلار تخمین زده می شود.

مشخصات کلی

تاریخ تولد: ۱۸ دسامبر ۱۹۸۹ (سن ۳۰ سال)، اناهیم هیلز، کالیفرنیا، آمریکا
قد: ۱٫۶۱ متر
نامزد دریافت جایزه: جایزهٔ سینمایی ام‌‌تی‌وی برای بهترین صحنهٔ عاشفانه
جوایز: جایزهٔ برگزیدهٔ نوجوانان برای جذابیت ظاهری برگزیدهٔ تلویزیونی
والدین: شانو هارت، جف بِنسِن

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی اشلی بنسون
2/5 - (4 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه