بیوگرافی جولی بنز

4 سال پیش
بیوگرافی جولی بنز
Rate this post

بیوگرافی جولی بنز به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 جولی ام. بنز (به انگلیسی: Julie M. Benz) – زاده یکم ماه می سال ۱۹۷۲میلادی – بازیگر آمریکایی تلویزیون و سینما است. از مهمترین فیلم‌های سینمایی او می‌توان به جان رمبو و اره ۵ اشاره کرد.

زندگینامه جولی بنز

بیوگرافی جولی بنز

زندگی شخصی

جولی بنز نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۷۶ در ۲۵ سالگی در فیلم Inventing the Abbotts به کارگردانی Pat O’Connor بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال دکستر، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای جولی بنز محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Liv Tyler، جنیفر کانلی، خوآکین فونیکس و بیلی کروداپ را تجربه کرد.

جولی بنز در سال ۱۳۸۵ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم جولی بنز در این سال، بازیگری در سریال دکستر محسوب می‌شود.

جولی بنز سال ۱۳۸۵ در ۳۴ سالگی در سریال دکستر نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. جولی بنز توانست با بازی در سریال دکستر تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر Michael C. Hall، Jennifer Carpenter، دیوید زایاس و جیمز رمار بر تجارب او افزود.

جولی بنز علاوه‌بر سریال دکستر، سال ۱۳۸۷ در ۳۶ سالگی در فیلم رمبو نیز بازی کرده است. جولی بنز این‌بار با سیلوستر استالونه یعنی کارگردان فیلم رمبو و هنرمندانی چون سیلوستر استالونه، متیو مارسدن، گراهام مک تاویش و Reynaldo Gallegos همکاری داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی چنینگ تیتوم

در این سال‌ها جولی بنز با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران Greg Germann با ۲ مرتبه و Tatyana Ali با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با جولی بنز داشته‌اند.

جوایز

۲۰۰۶ جایزه ستلایت: Supporting Actress in a Series
۲۰۰۸ Eyegore Awards
۲۰۰۸ Scream Awards: Best Actress in a Horror Movie or TV Show
۲۰۰۹ جایزه ساترن: Supporting Actress on Television

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جولی بنز
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه