بیوگرافی آنجلا بتیس

4 سال پیش
بیوگرافی آنجلا بتیس
2/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی آنجلا بتیس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 آنجلا بتیس (انگلیسی: Angela Bettis‎؛ زادهٔ ۹ ژانویهٔ ۱۹۷۳) یک هنرپیشه، و کارگردان اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال ۱۹۹۳ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.

زندگینامه آنجلا بتیس

بیوگرافی آنجلا بتیس

زندگی شخصی

آنجلا بتیس در سال ۱۳۷۸ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم آنجلا بتیس در این سال، بازیگری در فیلم دختر از هم گسیخته به کارگردانی جیمز منگولد محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی آنجلا بتیس بازی در فیلم دختر از هم گسیخته بوده است. آنجلا بتیس سال ۱۳۷۸ در ۲۷ سالگی در فیلم دختر از هم گسیخته نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با جیمز منگولد همکاری داشته است. آنجلا بتیس توانست با بازی در فیلم دختر از هم گسیخته تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر وینونا رایدر، آنجلینا جولی، کلیا دووال و بریتانی مورفی بر تجارب او افزود.

آنجلا بتیس علاوه‌بر فیلم دختر از هم گسیخته، سال ۱۳۸۱ در ۳۰ سالگی در فیلم Lethal Vengeance نیز بازی کرده است. آنجلا بتیس این‌بار با Victor Nunez یعنی کارگردان فیلم Lethal Vengeance و هنرمندانی چون تیموتی اولیفانت، جاش برولین، Sarah Wynter و اسکات ویلسون همکاری داشت.

با اینکه آنجلا بتیس را بیشتر بعنوان بازیگر می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. آنجلا بتیس علاوه‌بر بازیگر به‌عنوان کارگردان نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین آثار آنجلا بتیس در حرفه‌ی کارگردان، فیلم The ABCs of Death و فیلم Roman است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فاتح نورایی
مشخصات کلی

تاریخ تولد: ۹ ژانویهٔ ۱۹۷۳ (سن ۴۷ سال)، آستین، تگزاس، آمریکا
قد: ۱٫۶ متر
نمایش‌های تلویزیونی: اساتید وحشت، کشف حقیقت، Arkansas Traveler
خواهر و برادر: جوسیف بتیس
والدین: ریچارد جوسیف بتیس، مری لین گاتری

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آنجلا بتیس
2/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه