بیوگرافی تمی بلانچارد

4 سال پیش
بیوگرافی تمی بلانچارد
Rate this post

بیوگرافی تمی بلانچارد به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 تَمی بلانچارد (انگلیسی: Tammy Blanchard‎؛ زادهٔ ۱۴ دسامبر ۱۹۷۶) یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال ۱۹۹۷ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.

زندگینامه تمی بلانچارد

بیوگرافی تمی بلانچارد

زندگی شخصی

تامی بلانچارد نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۱ در ۲۶ سالگی در فیلم Stealing Harvard به کارگردانی Bruce McCulloch بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم به سوی جنگل، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای تامی بلانچارد محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Jason Lee، Tom Green، Leslie Mann و مگان مولالی را تجربه کرد.

تامی بلانچارد در سال ۱۳۹۳ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم تامی بلانچارد در این سال، بازیگری در فیلم به سوی جنگل به کارگردانی Rob Marshall محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی تامی بلانچارد بازی در فیلم به سوی جنگل بوده است. تامی بلانچارد سال ۱۳۹۳ در ۳۸ سالگی در فیلم به سوی جنگل نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با Rob Marshall همکاری داشته است. تامی بلانچارد توانست با بازی در فیلم به سوی جنگل تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر آنا کندریک، مریل استریپ، کریس پاین و Daniel Huttlestone بر تجارب او افزود.

تامی بلانچارد علاوه‌بر فیلم به سوی جنگل، سال ۱۳۹۰ در ۳۵ سالگی در فیلم مانیبال نیز بازی کرده است. تامی بلانچارد این‌بار با Bennett Miller یعنی کارگردان فیلم مانیبال و هنرمندانی چون برد پیت، رابین رایت، جونا هیِل و فیلیپ سیمور هافمن همکاری داشت.

مطلب مرتبط:  بيوگرافی گلاب آدینه

در این سال‌ها تامی بلانچارد با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران بریتانی مورفی با ۲ مرتبه و مایک دویل با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با تامی بلانچارد داشته‌اند.

گزیده فیلمشناسی

از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به آثار زیر اشاره کرد.

دزدیدن هاوارد (۲۰۰۲)
بلا (۲۰۰۶)
چوپان خوب (فیلم) (۲۰۰۶)
کادیلاک رکوردز (۲۰۰۸)
لانه خرگوش (فیلم) (۲۰۱۰)
مانیبال (۲۰۱۱)
یقین (فیلم) (۲۰۱۱)
یاسمن پژمرده (۲۰۱۳)
به‌سوی جنگل (فیلم) (۲۰۱۴)
دعوت (فیلم ۲۰۱۵) (۲۰۱۵)
تلولا (فیلم) (۲۰۱۶)
بهترین مثال (۲۰۰۸)
شرکت پخش رسانه‌ای آمریکا (۲۰۰۹)
همسر خوب (۲۰۱۰)
خانم وزیر (مجموعه تلویزیونی) (۲۰۱۴)
ابتدایی (مجموعه تلویزیونی) (۲۰۱۵)
میلیاردها (مجموعه تلویزیونی) (۲۰۱۷)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی تمی بلانچارد
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه