بیوگرافی لیسا بونت

4 سال پیش
بیوگرافی لیسا بونت
Rate this post

بیوگرافی لیسا بونت به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 لیزا بونت (انگلیسی: Lisa Bonet‎؛ ۱۶ نوامبر ۱۹۶۷) بازیگر و هنرپیشه آمریکایی است که به بیشتر خاطر بازی در نقش “دنیس هاکستبل” در برنامه “The Cosby Show” شناخته شده است.

زندگینامه لیسا بونت

بیوگرافی لیسا بونت

زندگی شخصی

او که در سال ۱۹۹۵ اسم خود را به “لیلاکوی مون” تغییر داد، در برنامه The Cosby Show در نقش “دنیس هاکستبل” حضور پیدا کرد و در اواخر حضورش در این برنامه در یک سریال تلویزیونی دیگر به نام ” A Different World” نیز مشارکت کرد. از سال ۱۹۸۷ تا ۱۹۹۳ با ستاره موسیقی معروف “لنی کراویتز” ازدواج کرده بود و با هم یک دختر بازیگر به نام “زوئی کراوتیز” دارند.

از فیلم‌هایی که وی در آن نقش داشته است، می‌توان به دشمن کشور، وفاداری بزرگ، قلب فرشته و سرقت بانک اشاره کرد.

لیسا بونت در ۱۶ نوامبر سال ۱۹۶۷ در سانفرانسیسکو کالیفرنیا بدنیا آمد. پدرش، آلن، یک آفریقایی-آمریکایی است و مادرش آرلن یک یهودی میباشد که هر دوی آن ها در زمینه موسیقی بسیار موفق میباشند. والدین لیسا بونت زمانی که کودک بود از یکدیگر جدا شدند و مادرش او را به تنهایی بزرگ کرد.

خود لیسا بونت از کودکی اش به عنوان یک بچه دونژاده یاد میکند. او گفت : “دنیا برای چیزی که من نمایانگر آن بودم آماده نبود. داشتن دو نژاد مختلف و ترکیب آن ها باهم کار خیلی سختی بشمار میرفت.” وی در یک مصاحبه در سال ۲۰۱۸ با Porter Edit گفت ” من احساس پذیرفته شدن در خانواده مادرم یا مدرسه نداشتم. به همین دلیل همیشه خیلی محافظ کارانه رفتار میکنم. در آن دوران هرگز احساس امنیت نداشتم.”

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محمد اوشال

اما لیسا بونت احساس امنیتی که همیشه به دنبال آن بود را در هنگام انجام کارهای هنری تجربه میکرد. پس از اتمام دوران دبیرستان او تصمیم گرفت در مجموعه هنری Celluloid Actor مشغول بکار شود.

فیلم ها

The Cosby Show

نقشی که باعث درخشش بسیار زیاد بونت شد، بازی کردن “دنیس هاکستبل” در برنامه The Cosby Show که در سال های ۱۹۸۴ تا ۱۹۹۲ در جریان بود. او در سال ۱۹۸۷ مدتی را از این برنامه خارج شد تا بتواند بر روی برنامه A Different World کار کند. مدت زمان غیبت وی در The Cosby Show را به عنوان زمانی که به دانشگاه رفته است توجیه کردند.
اما لیسا بونت شدیدا به دنبال نقش های پیچیده تری بود و سال ۱۹۸۷ یک سال ویژه برای او در زندگی کاری و شخصی اش بشمار میرود.

برنامه Angel Heart

لیسا بونت به غیر از فعالیت هایش در برنامه A Different World ، در فیلم دیگری به نام Angel Heart به بازی کارکتری که در مورد مشکلات نژاد پرستانه اهمیت میدهد پرداخت. برای کمک به فروش بیشتر فیلم و بیشتر دیده شدن آن، به صورت برهنه در برنامه Interview magazine شرکت کرد و گفت “درسته که خیلی از مردم من را بخاطر نقش “دنیس” میشناسند اما من تعهدی نسبت به یک کاراکتر تخیلی ندارم و تعهد من نسبت به خودم است و دوست دارم مردم مرا بخاطر خودم بیاد آورند.”

پس از این مدت وی علاقه کمتری به بازی در نقش “دنیس” نشان داد و از شیوه و جهت گیری های برنامه بسیار انتقاد کرد. همچنین وی پس از مدتی به دلیل کار بر روی پروژه های دیگر خیلی بی نظم شده بود.
او در ۲۰ سالگی با “لنی کراوتیز” دوست شد و اندکی بعد باردار شد. بارداری لیسا بونت باعث اختلال در کارهایش شد و نتواست فعالیت هایش در A Different World را ادامه دهد و در سال ۱۹۹۱ از برنامه The Cosby Show اخراج شد.
از کارهای دیگر او میتوان به (Enemy of the State(1998) ، High Fidelity (2000) ، Biker Boyz (2003) ، Whitepaddy (2006) و (ife on Mars (2008 اشاره کرد. در این اواخر نیز در برنامه های The Red Road در سال ۲۰۱۴ و Ray Donovan در سال ۲۰۱۶ مشارکت داشته است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی علیرضا عصار
لنی کراوتیز و دخترش زوئی کراوتیز

ازدواج لیسا بونت با پدر دختر اولش زوئی تنها ۶ ماه طول کشید.

او در مورد این ازدواج میگوید :

” این مدت برای من خیلی سریع گذشت و از لحاظ روحی و فکری خیلی تغییر کردم”

در حال حاضر لیسا و دخترش به همراه شوهر فعلی او جیسون موموآ رابطه بسیار خوبی دارند.

جیسون موموآ و بچه های دیگر

در سال ۲۰۰۴ لیسا بنت، جیسون موموآ را در یک باشگاه موسیقی در لس انجلس ملاقات کرد. این دو درنهایت باهم ازدواج کردند و دو بچه دارند. یک پسر و یک دختر. لیسا و جیسون بطور رسمی در سال ۲۰۱۷ ازدواج کردند و هم اکنون در لس آنجلس زندگی میکنند.

در ارتباط این زوج و رابطه شان باید گفت که جیسون ۱۳ سال از لیسا بونت کوچک تر است. لیسا در مورد جیسون میگوید:

ویژگی خوب او این است که یک مرد واقعی میباشد و من هم بدلیل اینکه پدری در زندگی خودم نداشتم احتیاج به یک شخص قوی دارم که بتوانم به او تکیه کنم
همچنین میگوید ” جیسون یک فرد با اراده و قدرتمند است.

او یک رهبر واقعی و بسیار بخشنده است.

اگر صحبت در مورد کاریزما، قدرت فیزیکی، مسئولیت پذیری و یا اخلاق خوب باشد، جیسون یک مثال بارز است”

مشخصات کلی

تاریخ تولد:

۱۶ نوامبر ۱۹۶۷ (سن ۵۲ سال)، سان فرانسیسکو، کالیفرنیا، آمریکا
قد:

۱٫۵۷ متر
همسر(ها):

جیسون موموآ (۲۰۰۷-اکنون)
زاده:

۱۶ نوامبر ۱۹۶۷ ‏(۵۲ سال)
کودکان:

زوئی کراویتز، Nakoa-Wolf Manakauapo Namakaeha Momoa، Lola Iolani Momoa
همسر:

جیسون موموآ (ازدواج ۲۰۱۷)، لنی کراویتز (ازدواج ۱۹۸۷–۱۹۹۳)

مطلب مرتبط:  بیوگرافی روبرتو بنینی
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی لیسا بونت
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه