بیوگرافی کاترینا بودن

4 سال پیش
3.7/5 - (6 امتیاز)

بیوگرافی کاترینا بودن به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 کاترینا بودن؛ (به انگلیسی: Katrina Bowden) بازیگر و مدل آمریکایی زاده ۱۹ سپتامبر ۱۹۸۸میلادی در شهر ویکاف، ایالات نیوجرسی است.

زندگینامه کاترینا بودن

بیوگرافی کاترینا بودن

زندگی شخصی

وی در سریال قانون و نظم: واحد قربانیان ویژه که یک سریال درباره ماجراهای اداره پلیس و دادستانی نیویورک بود. ایفای نقش کرد و در سریالهای بعدی خود ۳۰ راک محصول ۲۰۰۶ و بتی زشته؛ دختر جدیدنقش آفرینی کرد. کاترینا بودن، در فیلم سینمایی تاکر و دیل در برابر شیطان که فیلمی کمدی ترسناک محصول ۲۰۱۰ را بازی کرد. و در فیلم بعدی خود بنام پیرانا سه بعدی دی محصول ۲۰۱۲میلادی نیز ایفای نقش کرد.

Katrina Bowden نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۸ در ۲۱ سالگی در فیلم Avoid the Shortcut به کارگردانی Nicholaus Goossen بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم The Last Film Festival، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای Katrina Bowden محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Jeremy Bastian، Cavan Cunningham، William B. Davis و Benjamin DeWalt را تجربه کرد.

فیلم The Last Film Festival

Katrina Bowden در سال ۱۳۹۴ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم Katrina Bowden در این سال، بازیگری در فیلم The Last Film Festival محسوب می‌شود.

Katrina Bowden سال ۱۳۹۴ در ۲۷ سالگی در فیلم The Last Film Festival نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. Katrina Bowden توانست با بازی در فیلم The Last Film Festival تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر دنیس هاپر، Chris Kattan، ژاکلین بیسه و Donnell Rawlings بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی لوکاس بلک

Katrina Bowden علاوه‌بر فیلم The Last Film Festival، سال ۱۳۸۹ در ۲۲ سالگی در فیلم تاکر و دیل در برابر شیطان نیز بازی کرده است. Katrina Bowden این‌بار با Eli Craig یعنی کارگردان فیلم تاکر و دیل در برابر شیطان و هنرمندانی چون تایلر لیبینا، آلن تودیک، Jesse Moss و Philip Granger همکاری داشت.

مشخصات کلی این بازیگر آمریکایی که هنوز هم در حال فعالیت در عرصه های مدلینگ و بازیگری می باشد به شرح زیر می باشد:

تاریخ تولد: ۱۹ سپتامبر ۱۹۸۸ (سن ۳۱ سال)، ویکاف، نیو جرسی، آمریکا
قد: ۱٫۷۵ متر
همسر: بِن یورگنسن (ازدواج ۲۰۱۳)
آموزش: Immaculate Heart Academy
جوایز: جایزهٔ انجمن بازیگران فیلم برای بهترین گروه بازیگری در سریال کمدی

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کاترینا بودن
3.7/5 - (6 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه