بیوگرافی آندریا بوون

4 سال پیش
بیوگرافی آندریا بوون
Rate this post

بیوگرافی آندریا بوون به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 آندریا بوون (انگلیسی: Andrea Bowen‎؛ زاده ۴ مارس ۱۹۹۰) یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است.

زندگینامه آندریا بوون

بیوگرافی آندریا بوون

زندگی شخصی

Andrea Bowen نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۵ در ۱۷ سالگی در فیلم Red Riding Hood به کارگردانی Randal Kleiser بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم G.B.F.، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای Andrea Bowen محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Lainie Kazan، هنری کاویل، Morgan Thompson و Sam Oz Stone را تجربه کرد.

Andrea Bowen در سال ۱۳۹۲ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم Andrea Bowen در این سال، بازیگری در فیلم G.B.F. به کارگردانی Darren Stein محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی Andrea Bowen بازی در فیلم G.B.F. بوده است. Andrea Bowen سال ۱۳۹۲ در ۲۴ سالگی در فیلم G.B.F. نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با Darren Stein همکاری داشته است. Andrea Bowen توانست با بازی در فیلم G.B.F. تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر Michael J. Willett، Paul Iacono، Sasha Pieterse و Xosha Roquemore بر تجارب او افزود.

فیلم Zoe Gone

Andrea Bowen علاوه‌بر فیلم G.B.F.، سال ۱۳۹۳ در ۲۵ سالگی در فیلم Zoe Gone نیز بازی کرده است. Andrea Bowen این‌بار با Conor Allyn یعنی کارگردان فیلم Zoe Gone و هنرمندانی چون Sammi Hanratty، Alexandra Holden، Jean Louisa Kelly و Makayla Jade Bolkin همکاری داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی لاله پورکریم

در این سال‌ها Andrea Bowen با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران Lainie Kazan با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با Andrea Bowen داشته است.

گزیده فیلم‌شناسی
فهرست برخی از فیلم‌هایی که آندریا بوون در آنها به ایفای نقش پرداخته است:

فاینال فانتزی ۷: ظهور کودکان (صداپیشه)
شنل قرمزی (صداپیشه)
چشم دلفین
بامبی ۲ (صداپیشه)
کدبانوهای وامانده (مجموعه تلویزیونی)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آندریا بوون
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه